Presidenti amerikan, Joe Biden, ka treguar se në SHBA do të vendoset një taksë e re me 100% të vlerës për importimin e automjeteve elektrike të prodhuara në Kinë, si pjesë e një pakete masash të dizenjuara për të mbrojtur prodhuesit amerikanë nga importet e lira.
Në një lëvizje që ka të ngjarë të ndezë tensionet tregtare midis dy ekonomive më të mëdha në botë, Shtëpia e Bardhë tha se po vendoste kufizime më të rrepta për mallrat kineze me vlerë $18 miliardë.
Burimet thanë se masa vjen pas një analizimi katërvjeçar dhe ishte një masë parandaluese e krijuar për të ndaluar mallrat e lira kineze të subvencionuara që të vërshonin në tregun amerikan dhe mbytnin rritjen e sektorit amerikan të teknologjisë së gjelbër. Përveç rritjes së tarifave nga 25% në 100% për EV, tarifat do të rriten nga 7.5% në 25% për bateritë e litiumit, nga zero në 25% për mineralet e rralla, nga 25% në 50% për qelizat diellore dhe nga 25 % deri në 50% në gjysmëpërçuesit.
Tarifat për çelikun, aluminin dhe pajisjet mbrojtëse personale – të cilat variojnë nga zero në 7.5% – do të rriten në 25%. Duke iu përgjigjur këtij vendimi, gazeta shtetërore e lajmeve të Kinës botoi një editorial të mërkurën, duke akuzuar SHBA-në për “cënim të tregtisë së drejtë dhe mbrojtjes së mjedisit“, ndërsa tha se ishin konsumatorët amerikanë ata që do të mbanin barrën e tarifave.
“Për ironi, Shtetet e Bashkuara janë një vend që reklamon ekonominë e hapur dhe tregtinë e lirë, por veprimet e saj bien ndesh me veprimet e saj. Ai gjithashtu premton se nuk kërkon të shkëputet nga Kina dhe të pengojë zhvillimin e Kinës, por praktikat e saj tregojnë një histori tjetër, “tha ajo. Aleanca për Prodhimin Amerikan ka thënë se futja e makinave kineze në tregun amerikan do të dëmtonte rëndë prodhuesit amerikan të makinave.
Megjithatë shtetet e tjera si Gjermania apo Suedia e kanë kritikuar këtë vendim të marrë nga SHBA. Kancelari gjerman Olaf Scholz dhe kryeministri suedez Ulf Kristersson thanë se Bashkimi Evropian duhet të marrë në konsideratë përfitimet e tregtisë me Kinën ndërsa mendon nëse do të ndjekë shembullin e SHBA-së për të vendosur detyrime importi për automjetet elektrike.
“Është në thelb një ide e keqe për të vështirësuar tregtinë globale,” tha Kristersson të martën kur u pyet për perspektivat për tarifat e BE-së për makinat kineze.