Audi po bën një ndryshim të madh në markën e saj për tregun kinez me një logo të re që i mungon emblema e famshme me katër unaza të prodhuesit të automjeteve.
Në Shangai, kompania shfaqi logon e re “AUDI” – po, është vetëm një mbishkrim AUDI – në pjesën e përparme të një koncepti të ri elektrik Sportback, i cili nuk përdor më emërtimin “E-Tron”.
Në një njoftim për shtyp, CEO i Audi-t, Gernot Döllner tha se shpreson të shfrytëzojë klientët “më të zgjuar në teknologji” të Kinës, të cilët “presin lidhjen kryesore si dhe drejtimin e automatizuar“. Reuters raportoi në gusht se Audi po planifikonte një riemërtim për Kinën, ku prodhuesi i automjeteve shiti më pak se 10,000 automjete në vend në gjysmën e parë të 2024.
Audi thotë se koncepti AUDI E përfaqëson një pamje paraprake të tre modeleve të ardhshme të përmasave të mesme dhe të mëdha që do të prezantojë duke filluar nga mesi i vitit 2025. Audi formoi një partneritet me SAIC Motors dhe vendosi ish-drejtuesin e modeleve elektrike, Fermín Soneira, si CEO të ekipit të ri. Një platformë e re e dixhitalizuar e avancuar u zhvillua përmes partneritetit, duke shfaqur një arkitekturë 800 volt që mbështet konceptin E.
Soneir, i cili ka qenë me kompaninë mëmë Audi Volkswagen për 25 vjet, thotë se partneriteti është krijuar për të “organizuar bashkërisht zhvillimin, blerjen, prodhimin dhe shitjet“. VW po përballet me vështirësi në Kinë pasi prodhuesit e automobilave si BYD kanë tërhequr shumicën e konsumatorëve me makina më të lira dhe më të avancuara nga teknologjia. Grupet e të drejtave të njeriut i kanë treguar gjithashtu VW se zinxhiri i saj i furnizimit mund të ketë qenë i lidhur me punën e detyruar të popullsisë ujgure myslimane në Xinjiang.