Instagram sapo ka prezantuar një sërë shërbimesh të reja për Stories, duke përfshirë mënyra të reja interaktive për të ndarë muzikë, foto dhe video.
Shërbimi i ri më intrigues quhet Reveal dhe, kur zbatohet, fsheh përmbajtjen e postuar në Stories të një përdoruesi. Mënyra e vetme që shikuesit mund ta shohin postimin është duke i dërguar DM personit që e ka shpërndarë atë. Kreu i Instagram, Adam Mosseri, ka thënë se mesazhet direkte janë një pjesë gjithnjë e më e rëndësishme e platformës dhe se Stories dhe DM-të përbëjnë pjesën më të madhe të rritjes së Instagram.
Kërkimi i një mesazhi në inbox për të parë përmbajtjen është evolucioni i radhës i platformës – dhe pa dyshim do të përdoret si një mënyrë për të angazhuar sa më tepër përdoruesit në biseda me miqtë.
Një shërbim tjetër i ri do të jetë Frames, i cili vendos një filtër Polaroid në imazhet që fillimisht shfaqen me ngjyrën gri. Kur përdoruesit tundin telefonin e tyre, shfaqet fotografia me ngjyrat reale – në të njejtën mënyrë me veprimin që ne bëjmë pas printimit të nj fotoje aktuale të Polaroid.
Gjë që është zbavitëse, sepse në fakt nuk duhet të shkundni Polaroids, dhe vetë kompania u thotë njerëzve që të mos e bëjnë këtë ndërsa zhvillohet filmi. “Ne rekomandojmë ta fusni foton në zhvillim në një xhep ose çantë për ta fshehur nga burimet e forta të dritës“.
Shërbimi Frames u prezantua për herë të parë gjatë Coachella në prill. Instagram po shton gjithashtu një shërbim të ri të bazuar në muzikë që i lejon përdoruesit të ndajnë këngë në Stories duke përdorur prompts si “kënga e preferuar në albumin X” ose “nëse do të mund të dëgjonit vetëm një këngë për pjesën tjetër të jetës“. I quajtur Add Yours Music, ai bazohet në prompt template ekzistues të në Stories.