Pas ridizenjimit të madh në versionet për Android dhe iOS në janar, Google Search së shpejti do të adoptojë continuous scrolling në rrjetin e saj. Pra, ju nuk do të keni nevojë më të shtypni butonin “See more” për të shfaqur më tepër rezultate pasi të keni arritur në fund të faqjes, dhe do të vazhdoni të shikoni një listë të “related searches”.
“Tashmë, kur ju të arrini fundin e rezultateve të shfaqura në një faqje, rezultatet e reja do të shfaqen automatikisht me informacionin e ri.”
Google thotë se kjo gjë është një eksperiencë më intuitive që mbështetet në kërkimet tuaja. Kompania thekson gjithashtu se shumica e njerëzve që kërkojnë informacion të shtuar hapin deri në 4 faqje për kërkimin e tyre.
“Për shembull, për pyetje me një diskutim të gjatë, si përshembull “çfarë mund të bëj me kungujt?” ju dëshironi të shini sa më shumë rezultate të jetë e mundshme të cilat do t’ju inspirojnë para se të vendosni për atë që do të bëni. Rrëshqitja mes rezultateve të shumëta ofron opsione të reja që ju nuk i keni konsideruar.” u shpreh Google.
Continuous scrolling në google.com do të fillojë të shfaqet gradualisht për shumicën e kërkimeve në SHBA, ndërkohë që dizajni nuk ka një update-im të ri.