Është pikërisht ajo periudhë ku rrugët vërshojnë nga çifte të kapura për dore, buqeta trëndafilash, çokollata e surpriza. Në këtë kohë të vështirë kemi nevojë për sa më shumë dashuri, por ka edhe nga ata që ky vit i gjen vetëm.
Nëse ti bën pjesë tek këta të fundit, Tinder ndoshta është një alternativë e mirë. Geek Room të sjell 20 arsye përse.
1. Tinder ka 57 milion përdorues.
2. Nga këta 4.1 milion përdorues paguajnë për Plus dhe Gold.
3. Tinder është i disponueshëm në 190 vende dhe 40 gjuhë të ndryshme.
4. Përdoruesit e Tinder rrëshqasin majtas ose djathtas 1.6 miliardë herë në ditë.
5. Aplikacioni cakton mbi 1 milion takime në javë.
6. Deri tani, 20 miliardë takime janë vendosur nga Tinder që nga viti 2012.
7. Mbi 50% e përdoruesve janë më aktivë pas orës 21:00.
8. Përdoruesit më aktivë të futen katër herë në ditë në të.
9. Përdoruesit më të mëdhenj të Tinder janë nga 18 deri në 24 vjeç.
10. Pronari i Tinder, Match Group, gjeneroi 444 milion dollarë të ardhura në tremujorin e tretë të 2018. Kjo pritet të rritet masivisht deri në fund të vitit 2020, falë Gold dhe Plus.
11. 40% e studentëve të kolegjit në SH.B.A mendojnë se Tinder është për takime jo serioze, afat shkurtra.
12. 70% e studentëve të kolegjit të SH.B.A kurrë nuk i kanë takuar match-et e tyre.
13. 95% e përdoruesve të Tinder takojnë match-et e tyre në të njëjtën javë qëkur përputhen me ta.
14. 9% e përdoruesve e kanë të vështirë t’i përkushtohen një personi për shkak të zgjedhjeve të shumta të mundshme në aplikacion.
15. 85% e përdoruesve të Tinder thonë, “Të dua“, brenda vitit të parë të takimit.
16. 91% e përdoruesve femra pranojnë se pëlqejnë vetëm profilet me të cilat ndiejnë tërheqje të vërtetë.
17. Ndërsa 33% e burrave pranojnë se japin pëlqime gati të gjitha profileve që u dalin përpara.
18. Përdorueset femra marrin shumë më shumë match-e sesa meshkujt- gati 300-400% më shumë.
19. Meshkujt i dërgojnë match-eve të tyre mesazh më shpejt (brenda 5 minutash) krahasuar me gratë (rreth 38 minuta).
20. Mesazhi mesatar i dërguar nga një mashkull është zakonisht 12 karaktere i gjatë, ndërsa mesazhi mesatar i dërguar nga një femër është 122 karaktere karaktere.