Apple ka prezantuar versionet e reja të iPad Pro, Vision Pro dhe MacBook Pro 14 inç, duke kompletuar linjën e produkteve përpara sezonit të rëndësishëm të festave. Pajisjet, të cilat mund të porositen që tani dhe dalin në treg më 22 tetor, përdorin çipin më të ri të kompanisë, M5, që premton performancë të përmirësuar pa ndryshime të mëdha në dizajn apo çmim.

iPad Pro me M5 synon të tejkalojë performancën e shumë laptopëve të nivelit të lartë, falë fuqisë së përpunimit dhe përmirësimeve të reja të iPadOS 26, që sollën një sistem më të ngjashëm me atë të kompjuterëve Mac. Modelet mbeten në përmasat 11 dhe 13 inç, me çmime fillestare respektivisht prej $999 dhe $1,299.
Ekrani OLED me strukturë “tandem” ofron ndriçim dhe efikasitet më të lartë, ndërsa ndërfaqja e re lejon përdorimin e disa aplikacioneve njëkohësisht, me menunë e re të ngjashme me Mac në krye të ekranit dhe mundësinë e vendosjes së dosjeve direkt në Dock.

Gjenerata e dytë e Vision Pro vjen gjithashtu me çipin M5, që ofron përmirësime të mëdha në fuqinë përpunuese krahasuar me modelin e parë me M2. Ky përditësim synon të mbështesë përvojat më të avancuara të realitetit të shtuar dhe funksionet që kërkojnë inteligjencë artificiale. Apple ka ridizenjuar gjithashtu shiritin e kokës për më shumë rehati, pas kritikave për peshën dhe lodhjen gjatë përdorimit afatgjatë.

Megjithëse Vision Pro mbetet një demonstrim teknologjik mbresëlënës, çmimi prej$ 3,499 e kufizon popullaritetin e tij te përdoruesit individualë. Për këtë arsye, Apple po e promovon gjithnjë e më shumë si mjet profesional për biznese dhe institucione, ndërkohë që zhvendos fokusin drejt syzeve inteligjente, një treg ku Meta po avancon me modelet e saj Ray-Ban Display.