Gjatë prezantimit të fundit të rezultateve financiare, CFO i Sony, Lin Tao, e përshkroi markën e telefonave të kompanisë, Xperia, si “një biznes shumë të rëndësishëm për ne”, sipas CNET Japan.
Megjithatë, realiteti në treg duket ndryshe. Dy modelet e fundit kryesore, Xperia 1, nuk janë lançuar fare në tregun amerikan, ndërsa duket se Sony po tërhiqet edhe nga tregjet evropiane.
Kompania nuk i prodhon më vetë telefonat dhe e ka ndërprerë linjën më të vogël Xperia 5 që para dy vitesh. Gjithashtu, nuk ka ende asnjë shenjë për modelin më të përballueshëm Xperia 10 VII. Problemet nuk ndalen këtu — Sony është detyruar të ndalojë shitjet e modelit më të ri, 1 VII, dhe të ofrojë zëvendësime për njësitë me defekte.

Dikur, Xperia kishte rëndësi për Sony sepse zotëronte një pjesë të konsiderueshme të tregut të telefonave në Japoni. Por kjo situatë ka ndryshuar, dhe pozicioni i saj në treg është dobësuar ndjeshëm. Në këtë kontekst, deklarata se marka mbetet “shumë e rëndësishme” ngre pikëpyetje mbi strategjinë aktuale të kompanisë dhe planet e saj për të ardhmen e biznesit të telefonave inteligjentë.