Një kompani britanike, RML Group, ka marrë miratimin zyrtar nga qeveria për të filluar prodhimin në masë të një baterie revolucionare për automjetet elektrike (EV) që mund të karikohet plotësisht për vetëm 18 sekonda. Certifikimi i quajtur Conformity of Production i lejon kompanisë të kalojë nga prototipet në prodhim industrial.
Bateria VarEVolt ka një densitet shumë të lartë fuqie, duke ofruar 6 kilovat për kilogram dhe një vlerësim C prej 200, që do të thotë se mund të karikohet ose shkarkohet plotësisht për rreth 18 sekonda. Për krahasim, bateria e Porsche Taycan ka një vlerësim C rreth 4–5 dhe kërkon 12 deri në 15 minuta për të njëjtën procedurë.

Falë dizajnit modular, bateria mund të përshtatet sipas nevojave të ndryshme — duke theksuar autonominë, fuqinë, ose një balancë mes të dyjave, varësisht nga tipi i automjetit.
Disa prodhues të vegjël tashmë po e përdorin këtë teknologji në modele si Czinger 21C, një hipermakinë hibride që kombinon një motor elektrik me një motor me djegie të brendshme. Aktualisht, prodhimi është i kufizuar, por RML planifikon të zgjerojë përdorimin edhe për makina më të zakonshme.

Kompania po zhvillon gjithashtu komplete konvertimi për hipermakina të vjetra si LaFerrari apo McLaren P1, duke ofruar bateri zëvendësuese që rrisin ndjeshëm autonominë dhe potencialisht fuqinë — deri në 8 herë më shumë, nëse hardueri i makinës e mbështet.
Kjo teknologji mund të ndryshojë industrinë e EV duke reduktuar ndjeshëm kohën e karikimit dhe duke ofruar përmirësime të fuqishme për modelet ekzistuese luksoze.