Kur hyni në një faqe interneti, para jush mund të shfaqen disa imazhe që tregojnë numra dhe shkronja të shtrembëruara dhe t’ju kërkohet t’i vendosni ato në një pozicion të drejtë për të provuar se jeni njeri dhe jo robot.
Këto teste, të quajtura CAPTCHA (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart), përdoren zakonisht në faqet e internetit për të parandaluar sulmet robotike dhe spams. Në vitin 2007, Luis von Ahn kishte një ide të mirë: pse të mos përdorni CAPTCHA për të ndihmuar në dixhitalizimin e tekstit të skanuar nga librat dhe gazetat që kompjuterët kishin vështirësi t’i lexonin.
Krijimi i tij, i quajtur reCAPTCHA, rezultoi aq efektiv sa Neë York Times e përdori atë për të dixhitalizuar arkivin e tij prej 13 milionë artikujsh që datojnë që nga viti 1851. Google bleu reCAPTCHA në 2009 dhe e përdori atë për të dixhitalizuar Google Books dhe për të përmirësuar Google Street View duke përpunuar fotot e tabelave të rrugëve dhe numrave të shtëpive.
Megjithatë, në vitin 2025, reCAPTCHA mposhtet lehtësisht nga robotët. Megjithatë, Google vazhdon ta ofrojë atë sepse reCAPTCHA është shndërruar tashmë në një mjet gjurmimi që mbledh të dhënat e përdoruesve dhe gjeneron miliarda të ardhura për Google, sipas Chuppl.
“Re-captcha ruan në kohë reale të gjithçka që bëni në internet. Në thelb ata kanë akses në çdo ndërveprim të përdoruesit në atë faqe interneti,” thotë Dr. Andrew Searles, një ish-kërkues i sigurisë kompjuterike në UC Irvine.
Punimi i Searle, i titulluar “Dazed & Confused: A Large-Scale Re-World User Study of reCAPTCHAv2“, zbuloi se sistemi CAPTCHA i përdorur gjerësisht i Google është kryesisht një mekanizëm për gjurmimin e sjelljes së përdoruesit dhe mbledhjen e të dhënave duke ofruar pak siguri aktuale kundër robotëve.
Studimi zbuloi se reCAPTCHA monitoron gjerësisht cookie-t e përdoruesve dhe historinë e shfletimit për qëllime reklamimi dhe gjurmimi. Nëpërmjet analizës së mbi 3600 përdoruesve, studiuesit zbuluan se zgjidhja e sfidave të bazuara në imazh zgjat 557% më shumë sesa sfidat checkbox dhe arritën në përfundimin se reCAPTCHA i ka kushtuar shoqërisë rreth 819 milionë orë kohë njerëzore, ose 6.1 miliardë dollarë në paga, ndërkohë që ka gjeneruar fitime masive për Google, mbi $888 miliardë janë gjeneruar vetëm nga monitorimi i cookies.
Fatkeqësisht, nëse doni të përdorni internetin në një mënyrë kuptimplote, nuk ka asnjë mënyrë për të hequr dorë nga reCAPTCHA-të.