CEO i OpenAI, Sam Altman tha të dielën se kompania aktualisht po humbet para nga plani i saj ChatGPT Pro që kushton $200 në muaj, sepse njerëzit po e përdorin atë më shumë sesa priste kompania.
“Unë personalisht zgjodha çmimin,” shkroi Altman në një seri postimesh në X, “dhe mendova se do të fitonim disa para.”
ChatGPT Pro, i lançuar në fund të vitit të kaluar, jep akses në një version të përmirësuar të modelit të “arsyetimit” të OpenAI, modalitetin o1 pro dhe heq kufijtë e tarifave në disa nga mjetet e tjera të kompanisë, duke përfshirë gjeneratorin e saj të videove Sora.
Duke gjykuar nga postimet e Altman, duket se përdoruesit që po paguajnë një shifër prej $2,400 në vit po e shfrytëzojnë maksimalisht atë – në kurriz të OpenAI. Nuk është hera e parë që OpenAI vendos çmime të një produkti disi arbitrarisht. Në një intervistë të fundit me Bloomberg, Altman tha se plani origjinal premium për chatbot-in e hapur me AI të OpenAI, ChatGPT, nuk kishte një studim çmimi.
“Unë besoj se kemi testuar dy çmime, 20 dollarë dhe 42 dollarë,” i tha ai botimit. “Njerëzit mendonin se 42 dollarë ishin paksa shumë. Ata ishin të lumtur të paguanin 20 dollarë. Zgjodhëm 20 dollarë. Ndoshta ishte fundi i dhjetorit 2022 ose fillimi i janarit. Nuk ishte një gjë rigoroze të punësosh dikë dhe të bëj një studim çmimi“.
OpenAI nuk është fitimprurës, pavarësisht se ka mbledhur rreth $20 miliardë që nga themelimi i tij. Kompania thuhet se priste humbje prej rreth $5 miliardë me të ardhura prej $3.7 miliardë vitin e kaluar. Shpenzimet si personeli, qiraja e zyrave dhe infrastruktura e trajnimit të AI rrisin kostot.
ChatGPT në një moment i kushtonte OpenAI rreth $700,000 në ditë. Kohët e fundit, OpenAI pranoi se ka nevojë për “më shumë kapital sesa e imagjinonte” ndërsa përgatitet t’i nënshtrohet një ristrukturimi të korporatës për të tërhequr investime të reja. Për të arritur përfitimin, OpenAI thuhet se po shqyrton rritjen e çmimit të niveleve të ndryshme të abonimit.
Altman la të kuptohet gjithashtu në intervistën e Bloomberg se OpenAI mund të eksplorojë çmimet e bazuara në përdorim për shërbime të caktuara. OpenAI parashikon me optimizëm se të ardhurat e tij do të arrijnë $11.6 miliardë këtë vit dhe 100 miliardë dollarë në 2029, duke përputhur me shitjet aktuale vjetore të Nestlé.