Metoda prototip e FIA-s për pajisjen e saj të re të ftohjes për pilotët e Formula 1 përfshin ujin e ftohur që pompohet rreth veshjes, me qasje të ndryshme të projektimit të lejuara në rregullat e ardhshme.
Javën e kaluar, rezultatet e mbledhjes së fundit të Komisionit të F1 deklaruan se një dispozitë e re për ftohjen e pilotëve do t’i shtohet rregullave të F1 nga viti 2025, pas nxehtësisë ekstreme të hasur në Çmimin e Madh të Katarit 2023.
Sistemi i ri duhet t’i bashkëngjitet të gjitha makinave nëse temperaturat në një ngjarje F1 nga viti 2025 e tutje arrijnë një prag të nxehtësisë ekstreme që është ende për t’u përcaktuar publikisht nga FIA. Kjo ka të ngjarë të ndodhë kur temperaturat e ambientit janë vazhdimisht mbi 30°C gjatë një seance, pasi në kushte të tilla temperaturat e kabinës mund të shkojnë shpejt deri në 50°C.
Eksperimenti i parë në pistë i konceptit u krye në provën e parë në Çmimin e Madh të Meksikos të muajit të kaluar, duke përfshirë një ekip deri më tani të panjohur dhe një pilot të vetëm. Prandaj, sistemi i testuar në Meksikë përfshinte një bllok akulli që siguronte një shkëmbim nxehtësie te lëngut që dërgohej në kostumin e pilotit nëpërmjet një sistemi tubacioni, me lëngun e ftohur që më pas pompohej rreth kostumit. Kuptohet që i gjithë sistemi peshonte jo më shumë se 5 kg,
Për të kompensuar peshën shtesë në garat ku arrihet pragu i temperaturës ekstreme, ka të ngjarë që kërkesa minimale e peshës për makinën dhe pilotin të rritet në përputhje me rrethanat, me kufirin e vendosur aktualisht në 798 kg, por të vendosur të rritet në 800 kg në 2025.
Zhvillimi i sistemit të ri të ftohjes në bazë të rregullave teknike aktuale dhe të ardhshme të F1 do të jetë në bazë të ekipeve, të cilët do të lejohen të zhvillojnë versionet e tyre të prototipit të FIA.
Burimet kanë sugjeruar gjithashtu se specifikimet mund të lëshohen nëpërmjet patentave për sistemet e ftohjes që do të bëhen nga furnizues të jashtëm dhe më pas do të blihen për t’u pajisur kur kërkohet nga ekipet.
Rregulloret aktuale të F1 në fakt parashikojnë tashmë një sistem ftohjeje drejtuesi që “mund të përdorë nxehtësinë latente të avullimit të një substance“. Prandaj, në teori, ekipet F1 mund të vendosin një rezervuar ftohjeje që përmban një substancë tashmë të ftohur që pompohet përmes tubave në jelekun ftohës të pilotit, në vend të kësaj duke përdorur metodën e bllokut të akullit të testuar tashmë.
Çfarëdo sistemi të zgjedhë një ekip do të kërkohet nga rregullat që të përdorin vetëm ajrin, ujin ose disa kimikate të holluara në ujë për të përmirësuar përçueshmërinë termike. Akulli i thatë është i ndaluar shprehimisht. Nga viti 2025, skuadrat do të lejohen gjithashtu të hapin një vrimë shtesë për të drejtuar ajrin direkt te një pilot – qoftë përmes dyshemesë rreth kabinës ose hundës – që nuk duhet të kalojë një sipërfaqe totale prej 1000 mm².