Të rriturit në TikTok janë të turpshëm, sugjeron një studim i ri nga Pew Research Center. Në një sondazh ku u pyetën 2,745 të rritur që përdorin TikTok u zbulua se 48% e të anketuarve nuk kanë postuar kurrë një video dhe një përdorues tipik nuk e ka përditësuar as biografinë e tyre.
Nuk është anormale të preferoni të shikoni të tjerët sesa të krijoni përmbajtje origjinale në mediat sociale. Në fakt, studiuesit e hershëm të mediave sociale shpikën “rregullin 1%” për të shpjeguar se si angazhohemi në platforma. Ideja ishte që 1% e njerëzve të krijojnë përmbajtje në internet, rreth 10% do të angazhohen me përmbajtjen dhe pjesa tjetër e njerëzve do ta shohin atë.
Ky koncept është pak i vjetëruar – ai u propozua në vitin 2006, kur YouTube ishte vetëm një vjeç dhe TikTok do të vonohej dhe një dekadë. Por ideja mbizotëruese është e vërtetë: është shumë më e zakonshme të fshihesh në internet sesa të postosh. Vetëm mendoni, sa nga miqtë tuaj shikojnë YouTube dhe sa prej tyre postojnë video?
![A dot plot showing that about half of TikTok users have ever posted a video](https://www.pewresearch.org/internet/wp-content/uploads/sites/9/2024/02/PL_2024.02.22_tiktok-users_0-02.png)
Studiuesit e prisnin një rezultat të ngjashëm, por shkalla e këtij realiteti është befasuese. Autori kryesor i studimit, Samuel Bestvater, tha se “niveli i mospostimit në TikTok është vërtet mjaft tronditës” kur krahasohet me platformat e tjera. Një studim tjetër nga Pew në vitin 2021 tregoi se rreth gjysma e të rriturve amerikanë në Twitter postonin pesë ose më pak herë në muaj.
Por në TikTok, pothuajse e njëjta përqindje e përdoruesve nuk postuan fare. Nga studimi i TikTok, 25% e krijuesve më aktivë ishin përgjegjës për 98% të të gjitha videove publike. Studimi i mëparshëm në Twitter zbulon një statistikë pothuajse identike, duke treguar se 25% e krijuesve kryesorë prodhonin 97% të të gjitha tweet-eve.