Të krijuarit lojëra është një art dhe si çdo kryevepër, ky proces kërkon mjetet e duhura. Risia e ardhshme e Nexon, The First Descendant, ripërcakton zhanrin e lojës grabitës-qitës me pamje mahnitëse dhe lojën që të përfshin të tërën. Në zemër të këtij procesi krijimi është Odyssey OLED G8 i Samsung – një monitor që jo vetëm shfaq këto grafika, por e ngren ato në një nivel të ri realizmi.
Bashkohuni me ne teksa zhytemi në udhëtimin prapa skenave me programuesit në Nexon Games, të cilët zbulojnë se si kjo teknologji e fundit e ekranit ka ndihmuar në realizimin e vizionit të tyre ambicioz. Nga saktësia e ngjyrës deri te shpejtësia e reagimit, zbuloni pse Odyssey OLED G8 është më shumë se thjesht një monitor – ai është një « game-changer » në industri.
Themeluar në vitin 1994, Nexon është shndërruar në një lider global në lojërat online. I njohur për krijimin e lojërave të njohura si MapleStory, Dungeon & Fighter dhe KartRider, Nexon vazhdon të shtyjë kufijtë në botën e lojërave. Këtë vit, kompania prezantoi The First Descendant, një lojë që tërhoqi 260,000 lojtarë të njëkohshëm në fillim. Nexon është i fokusuar në zgjerimin e shtrirjes së kësaj loje globale dhe përshtatjen me industrinë e lojërave që ndryshon me shpejtësi. Në vitin 2021, Nexon përfundoi blerjen e Embark Studios AB, një kompani me bazë në Stokholm, Suedi, duke zhvilluar projekte të shumta për publikim global.
P. A mund të na tregoni për rolin tuaj në zhvillimin e The First Descendant dhe si keni kontribuar në krijimin e lojës?
Kim: Unë jam përgjegjës për motorin e lojës. Unë zhvilloj softuerin që integron elementë thelbësorë si motorët grafikë, të zërit dhe fizik, duke i bërë ata të punojnë pa probleme së bashku.
Wi: Unë merrem me dizajnin e konceptit mjedisor. Roli im përfshin krijimin e konceptit të përgjithshëm të lojës dhe dizajnimin e backgroundit dhe personazhet që të përshtaten brenda atij mjedisi.
P. Çfarë e veçon The First Descendant? Cilat ishin disa nga risitë kryesore dhe zgjedhjet e dizajnit që përcaktuan qasjen tuaj?
Kim: The First Descendant është një gjuajtës grabitës që ndërthur mekanikën e gjuajtjes së personit të tretë (TPS) me elementët e lojës me role (RPG). Ai përmban skena spektakolare luftarake, grafikë me cilësi të lartë dhe një sistem të pasur plaçkitjeje të mbushur me armë dhe pajisje të fuqishme. Thelbi i lojës qëndron në tregimin e saj, zhvillimin e personazheve dhe kërkimin e armëve dhe pajisjeve më të mira.
Një fokus i madh për ne ishte sjellja në jetë e botës së hapur të The First Descendant përmes grafikëve të fundit. Duke përdorur Unreal Engine 5, ne përdorëm Nanite për të arritur mjedise shumë të detajuara, duke na lejuar të japim peizazhe dhe objekte komplekse me saktësi të jashtëzakonshme. Kjo ishte thelbësore për krijimin e një përvoje gjithëpërfshirëse të botës së hapur, ku lojtarët mund të eksplorojnë mjedise të gjera dhe mahnitëse vizualisht. Lumen luajti gjithashtu një rol të rëndësishëm, duke mundësuar ndriçimin në kohë reale që reagon në mënyrë dinamike ndaj botës dhe personazheve të lojës, duke rritur më tej realizmin e lojës.
* Open World: Një element i dizajnit të lojës që lejon lojtarët të eksplorojnë lirshëm shumicën e zonave me kufizime minimale.
* Unreal Engine 5: Një motor lojërash i zhvilluar nga Epic Games, i njohur për veçoritë kryesore si Nanite, i cili trajton me efikasitet grafika me kapacitet të lartë dhe Lumen, i cili përmirëson efektet e ndriçimit.
Wi: Loja është vendosur në një botë apokaliptike ku personazhet – secili me traditat e veta – luftojnë për mbijetesë.
Historia lidhet me luftën e njerëzimit kundër Vulgus, pushtuesit që pothuajse fshin racën njerëzore. Lojtarët marrin rolin e pasardhësve, duke nisur një kërkim për të gjetur Iron Heart, arma përfundimtare për t’i dhënë fund luftës.
Në planin e dizajnit, qëllimi ynë ishte të krijonim një botë apokaliptike që ndihej e pasur dhe zhytëse duke shmangur pamjen tepër të errët dhe futuriste që shihet shpesh në mjedise të ngjashme. Vetë mjedisi është një pjesë kyçe e tregimit. Pra, ne kemi integruar dizajne shumëngjyrëshe dhe të orientuara drejt së ardhmes për qytetin e Albionit për të balancuar atmosferën e zymtë me një ndjenjë shprese. Kjo qasje nuk përfundon vetëm në tërheqjen vizuale, por gjithashtu ndihmon lojën të angazhojë lojtarët në një nivel emocional.
P. Si programues lojërash, cilët i konsideroni faktorët më të rëndësishëm në krijimin e një përvoje vizualisht gjithëpërfshirëse të lojës?
Kim: Një ekran me cilësi të lartë është thelbësor për të paraqitur me saktësi grafikat dhe pamjet vizuale të lojës. Standardet e sotme të lojërave kërkojnë lojë pa probleme me grafikë të gjallë, shpejtësi të lartë të kuadrove, rezolucion të detajuar dhe vonesë minimale të hyrjes. Për t’i përjetuar plotësisht këto përparime, është thelbësore të përdorni një monitor lojrash me rezolucion të lartë, një gamë të gjerë ngjyrash dhe kohë të shpejtë reagimi.
Si pjesë e bashkëpunimit tonë me Samsung, mora Odyssey OLED G8 gjatë zhvillimit të The First Descendant dhe ajo që më ra në sy ishte cilësia e jashtëzakonshme e ekranit të monitorit – saktësia e ngjyrave, shprehjet dhe koha e tij e shpejtë e reagimit. Monitori jep ngjyra dhe kontrast me një nivel të lartë saktësie, gjë që ishte thelbësore për zhvillimin e lojës. Koha e përgjigjes 0.03ms (GTG) bëri një ndryshim të dukshëm edhe gjatë demonstrimeve tona.
“[Me Odyssey OLED G8,] ju merrni dy përvoja të dallueshme të ekranit me një monitor të vetëm—16:9 për të punuar dhe 21:9 për të luajtur”
– Wi Sinwook, Artisti kryesor i konceptit botëror, ekipi i dizajnit të konceptit mjedisor, Nexon Games
Wi: Si një Artist i Konceptit Botëror, vazhdimisht pyes veten: “Si mund t’ua përcjell më së miri lojtarëve universin zhytës?” Unë dua që lojtarët të përjetojnë çdo detaj të mjedisit dhe madje edhe shprehjet delikate të personazheve ashtu siç ishin menduar. Për këtë, një ekran riprodhon me saktësi ngjyrat dhe detajet e imëta janë thelbësore. Kur lojtarët mund të shohin nuancat delikate në hije dhe ngjyrat e gjalla, kjo rrit ndjeshëm zhytjen e tyre në lojë.
P. Përveç cilësisë së figurës, a kishte ndonjë veçori tjetër Odyssey OLED G8 që u dallua kur po punonit dhe po demonstronit lojën?
Kim: The First Descendant është një lojë me shumë platforma, e disponueshme në PC (Steam) dhe playstation prsh. Fakti që Odyssey OLED G8 mbështet deri në tre hyrje të jashtme, ishte veçanërisht i dobishëm kur po testonim nëpër platforma të ndryshme. Dizajni i lëmuar, metalik gjithashtu kurseu hapësirë dhe plotësoi estetikën fantastiko-shkencore të lojës.
Wi: Duke punuar në dizajn dhe duke demonstruar lojën në Odyssey OLED G8, e gjeta lojën më të butë dhe më komode krahasuar me monitorin tim të mëparshëm. Ngjyrat dhe kontrasti ishin të balancuara dhe të sakta, edhe në ekranin e madh.
Unë gjithashtu vlerësova shumë aftësinë për të ndërruar raportin e ekranit midis 16:9 dhe 21:9 me vetëm një ndryshim të vetëm të cilësimeve. Normalisht, unë i shmang monitorët e gjerë për shkak të këndit të shikimit, por Odyssey OLED G8 e bëri të përshtatshëm kalimin midis raporteve për detyra të ndryshme – 16:9 për të punuar dhe 21:9 për demonstrimin e lojës. Avantazhi i madh është se ju merrni dy përvoja të veçanta të ekranit me një monitor të vetëm.
“Fakti që Odyssey OLED G8 mbështet deri në tre hyrje të jashtme, ishte veçanërisht i dobishëm kur po testonim nëpër platforma si PC dhe konzola të ndryshme.”
– Junhwan Kim, programues kryesor, ekipi i programit motorik, Nexon Games
P. Cilat veçori të Odyssey OLED G8 mendoni se do të lartësojnë përvojën për lojtarët e The First Descendant?
Kim: The First Descendant është loja e parë në botë HDR10+ GAMING. Ne bashkëpunuam me Samsung për të zbatuar këtë teknologji në lojën tonë, duke optimizuar ndriçimin maksimal të monitorit dhe duke mbështetur HDR standarde pa pasur nevojë për rregullime manuale. Luajtja e ” The First Descendant ” në monitorin Odyssey me HDR10+ GAMING ju lejon të përjetoni gjallërinë dhe cilësinë e lartë të lojës. -Grafika me cilësi më të mirë.
* HDR10+ GAMING: Një teknologji lojrash që përmirëson cilësinë e imazhit duke analizuar përmbajtjen e lojës për të rritur thellësinë e grafikës dhe veçoritë mbështetëse si koha e përgjigjes dhe Auto HDR.
Wi: Ndryshe nga monitori im i mëparshëm, ku ngjyrat pranë skajeve priren të errësohen, Odyssey OLED G8 ruajti ndriçimin e qëndrueshëm në të gjithë ekranin. Korniza e hollë dhe korniza gjithashtu e bënë më të lehtë përqendrimin në lojë.
Kim: Më dukej gjithashtu se veçoria e Shiritit të Lojës ishte e dobishme. Kur Odyssey OLED G8 lidhet me një PC ose tastierë, ai thërret automatikisht Shiritin e Lojërave. Zgjedhja e modalitetit FPS në Shiritin e Lojës ndriçon zonat e errëta në lojë, duke ju dhënë një avantazh ndaj armiqve të fshehur. Gjithashtu, tingulli bëhet më i pasur, duke rritur më tej zhytjen.
P. Ndonjë fjalë përfundimtare për lojtarët e The First Descendant?
Kim: Nëse jeni adhurues i The First Descendant, ose i ndonjë loje revole me person të tretë (TPS) me grafikë të cilësisë së lartë, Odyssey OLED G8 është një zgjedhje e shkëlqyer. Ka shpejtësi të lartë rifreskimi, gamë të gjerë ngjyrash dhe kohë të shpejtë reagimi, të cilat vërtet përmirësojnë përvojën e lojës.
Wi: Gjithmonë kam debatuar midis zgjedhjes së një monitori me rezolucion të lartë dhe shpejtësi të rifreskimit për lojën kundrejt atij me ngjyra të sakta dhe kontrast për zhvillim. Odyssey OLED G8 i plotëson të dyja nevojat në mënyrë të përsosur, kështu që mund t’ia rekomandoj me besim çdo lojtari…ose zhvilluesi!