Syzet inteligjente Ray Ban të Meta janë bërë vazhdimisht një nga artikujt teknologjikë më të kërkuar, duke zëvendësuar të dy syzet e Snap, Spectacles dhe Apple Vision Pro si një nga aksesorët më të mirë dixhitalë të veshur aktualisht në treg.
Në të vërtetë, të ardhurat për Meta’s Reality Labs, departamenti përgjegjës për zhvillimin e pajisjeve të saj AR dhe VR, u rritën mesatarisht më shumë se 50% në tremujorin e katërt, ndërsa Meta gjithashtu ka raportuar se po përpiqet të ruajë kërkesën e konsumatorëve për pajisjen. Dhe këtë javë, Meta publikoi një version të ri të syzeve për të gjeneruar më shumë interes, me variantin më të fundit Coperni që përfshin një dizajn më tërheqës, në përputhje me tendencat e modës.

Siç mund ta shihni në këtë shembull, syzet Meta Coperni kanë një ngjyrë transparente të zezë, me logon Coperni në lentet e saj. “Ray-Ban Meta x Coperni Limited Edition Wayfarer bashkon modën me teknologjinë e avancuar të AI. Me dizajn të shkëlqyeshëm, lente me pasqyrë gri dhe lidhje pa probleme, ky version ekskluziv ofron funksione të kamerës, audios dhe asistentit zanor për të kapur çdo moment ndërsa qëndroni të lidhur.”

Syzet Coperni do të jenë në numër të limituar, me vetëm 3600 palë që do të prodhohen. Me shtimin e një asistenti të AI sipas kërkesës dhe përkthimin e gjuhës së drejtpërdrejtë, mes përditësimeve të tjera të shërbimeve, syzet e diellit të Meta-s po bëhen gjithnjë e më të përdorshme, gjë që duhet të ndihmojë në ngritjen e fazës tjetër të metaverse të Meta-s, duke përfshirë pajisjet AR dhe VR në paketën e produkteve të saj.