Startup-i finlandez i realitetit të përzier, Varjo, lançoi të hënën headset-in e tij më të fundit, XR-4, një produkt që shpreson t’ua shesë ndërmarrjeve të mëdha. Këto headset, të cilat fillojnë me një çmim prej $3,990, janë të ngjashme me ato të Meta, Microsoft dhe Apple.
Ky prezantim vjen pasi kompani të ndryshme të mëdha të teknologjisë po mbështeten gjithnjë e më tepër në realitetin virtual dhe të shtuar, një hapësirë që ata e shohin se shërben si një ndryshim i rëndësishëm në të ardhmen për teknologjinë, me një ndikim të një shkalle të ngjashme me atë të shpikjes së internetit ose telefonit celular.
Ndryshe nga ofertat nga kompani të tilla si Meta, headset-i i Varjo është i dizenjuar kryesisht për përdorim nga ndërmarrjet. Për shembull, trajnimi i pilotëve në situata të ndryshme, ose një topograf mund ta përdorë atë për të përcaktuar terrenin e një kantieri të madh ndërtimi. XR-4 kanë dy ekrane 4K dhe një fushë shikimi 50% më të gjerë në krahasim me pajisjet e gjeneratës së mëparshme. Ai gjithashtu vjen me ekrane më të ndritshëm dhe një gamë më të gjerë ngjyrash se pajisjet e mëparshme.
“Ka disa gjëra që janë teknikisht më të thjeshta në XR-4,” tha shefi i produkteve të Varjo, Patrick Wyatt, për CNBC. XR-4 gjithashtu ka dy kamera 20 megapiksel në pjesën e përparme për të mundësuar të ashtuquajturin realitet të përzier. Këtu përdoruesi mund të shohë botën përreth tij përmes lenteve aktuale të integruara në headset. Është e ngjashme me atë që ofron Meta në kufjet e saj dhe atë që Apple planifikon të përfshijë në Vision Pro.
Ideja është që përdoruesit mund të mbivendosin objektet dixhitale në këtë mjedis mbi botën reale. XR-4 gjithashtu mbështet spatial audio 3D dhe ka mikrofon për anulimin e zhurmës dhe altoparlantë të integruar. Varjo ka mbledhur një total prej më shumë se 160 milionë dollarë fonde nga investitorët, duke përfshirë furnizuesin e Apple, Foxconn, firmën e kapitalit privat EQT, gjigantin e automjeteve Volvo dhe Atomico.