Google zhvilloi të martën një event me titullin “Gemini at Work” për të bindur bizneset se inteligjenca artificiale e tij gjeneruese është më e mirë se ofertat nga Microsoft dhe OpenAI. Ngjarja kryesisht virtuale vjen mes një mori pretendimesh nga ofruesit e teknologjisë dhe skepticizmit në rritje se genAI është gati për përdorim të gjerë përtej kodimit dhe mbështetjes së klientit.
Google organizoi këtë event për të paraqitur më shumë se 100 shembuj të përdorimit të shërbimeve AI Gemini dhe Vertex AI nga klientët për një gamë të gjerë punësh në biznes. Kjo listë përfshin Snap, Dun & Bradstreet, Puma dhe Radisson Hotel Group.
Scotts Miracle-Gro, për shembull, po përdor Google Cloud’s Vertex për të krijuar një “somelier kopshti” të AI që jep këshilla për të qenë sa më të mirë në kopshtari. Kompania njoftoi gjithashtu disa përmirësime modeste të produkteve dhe po flet për trendin më të fundit në genAI – agjentë gjysmë autonomë që mund të ndërmarrin veprime brenda kufijve të përcaktuar.
Një nga pyetjet kryesore për bizneset është nëse asistentët e produktivitetit të ofruara nga Microsoft, Google dhe të tjerët ia vlen të paguajnë një tarifë shtesë mujore prej $20 deri në $30. Edhe fitimet modeste të produktivitetit mund të kompensojnë koston.
Google thotë se klientët e tij të biznesit të madh po kursejnë mesatarisht 105 minuta për person në javë.
Në një provë, kompania lëvizëse Pods me bazë në Clearwater, Florida, pajisi kamionët e saj të magazinimit dhe lëvizjes në zonën e Nju Jorkut me ekrane dixhitale dhe përdori AI të Google për të gjeneruar slogane që përfshinin fakte lokale. “Dhe kështu ne menduam, po sikur t’i përdorim kontejnerët si një billboard?”, tha zëvëndës presidenti Calvin Fields.
Trajnimi i Gemini mori pak kohë, tha Fields, por në fund Pods zbuloi se AI mund të gjeneronte përmbajtjen shumë më shpejt se njerëzit.