Mes një ngadalësimi global të shitjeve të celularëve, Samsung po luan me ankthin më të thellë të disa dashamirëve të teknologjisë për t’i bindur ata të bëjnë atë që duket e pamundur: të ndryshojnë markën e telefonit.
Samsung, i cili kishte pjesën më të madhe të tregut të smartfonëve në mbarë botën që nga korriku 2022, po përgatitet për një periudhë më të ngarkuar shitjesh vjeshte me një fushatë globale që vë në qendër të vëmendjes gamën e saj të palosshme. Kompania po përpiqet t’i bëjë pajisjet e palosshme më të njohura, pasi kërkesa për telefona pritet të tillë rritet.
International Data Corp parashikon se segmenti i pajisjeve të palosshme do të vlejë 29 miliardë dollarë deri në vitin 2025.
Filmi dramatik i Samsung, i krijuar nga Wieden+Kennedy Amsterdam, nis me një grua shoqja e së cilës i tregon asaj një Galaxy Z Flip 4 të ri, një moment në dukje i padëmshëm që ia prish jetën.
Ndonëse protagonistja duket e ngjashme me shumë përdorues të smartfonëve kur betohet se e do pajisjen e saj aktuale dhe se nuk do të “kalonte kurrë” në një të re, modeli i palosshëm i shoqes së saj fillon ta ndjekë atë.