Motorola ka vendosur të reklamojë gjeneratën më të re të pajisjeve të palosshme Razr 50 në ambiente të ndryshme të qytetit të Tiranës.
Siç mund të shikojmë nga Reels të publikuara në llogarinë zyrtare të kompanisë, njëra nga videot që i përket Razr 50 është xhiruar në hapësirën e parkut të Liqenit Artificial të Tiranës me personazhe kryesorë një qen dhe pronarin e tij ndërsa bëjnë një ecje në park.
Në videon tjetër ku reklamohet Razr 50 Ultra mund të shikojmë një grup miqsh që po kalojnë një kohë të bukur duke luajtur tenis në fushat e Tenis Tirana.
Të dyja pajisjet e reja u publikuan në fundin e qershorit të këtij viti dhe janë 2 nga modelet më inteligjente të kompanisë të cilat vijnë dhe në një format të palosshëm.
Pajisjet e reja Razr shfaqin ngjyra të theksuara, përfundime të buta lëkure vegane dhe skaje të konturuara që duken aq mirë sa ndihen në dorë. Ju mund të zgjidhni midis ngjyrave si Midnight Blue, Spring Spring dhe Pantone™ Color of the Year 2024, Peach Fuzz. Plus, versioni ikonik Hot Pink3 razr është rikthyer, duke u dhënë konsumatorëve dozën e tyre ditore të “newstalgia”-së që ndihen mirë.
Të dy anëtarët e familjes së re Razr kanë ekrane masive të jashtme me motorola razr 50 ultra/motorola razr+ që mburret me ekranin më të madh në industri me 4.0” dhe motorola razr 50/motorola razr që sjell një ekran 3.6”. Për më tepër, për herë të parë, përdoruesit e Razr do të jenë në gjendje të aksesojnë aplikacionin Gemini2 të Google direkt nga ekrani i tyre i jashtëm.
Të dy modelet vijnë me teknologjinë më të mirë të kamerës Razr të Motorola-s deri më tani, duke shfaqur një sistem kamere kryesore me rezolucion të lartë 50 MP me aftësi të kamerës moto ai dhe veçori të editimit me AI të Google Photos. Me lentet telefoto 50 MP, përdoruesit mund të përfitojnë nga zmadhimi optik 2x pa humbur cilësinë e imazhit për të kapur portrete mahnitëse.