Parisienët kanë votuar në favor të trefishimit të kostove të parkimit për automjetet SUV, pasi qyteti synon të zgjidhë problemin e ndotjes së ajrit dhe të përmirësojë sigurinë rrugore. Banorëve iu kërkua të vendosnin nëse duhet të kishte një normë specifike parkimi për automjetet ‘të rënda dhe ndotëse’, me masën e mbështetur nga 54.55% e votuesve.
Përafërsisht 1.3 milionë banorë të Parisit qendror kishin të drejtë të votonin, por pjesëmarrja ishte e ulët me vetëm 5.7% të banorëve që votuan. “Parisienët kanë bërë një zgjedhje të qartë…qytetet e tjera do të pasojnë”, tha kryebashkiakja e Parisit Anne Hidalgo pas vendimit.
Nën udhëheqjen e Hidalgo, qyteti ka kërkuar të rrisë presionin mbi shoferët duke rritur kostot e parkimit dhe duke reduktuar hapësirat e parkimit në rrugë, duke rritur gjithashtu opsionet për transport të qëndrueshëm duke zgjeruar rrjetin e korsive të biçikletave.
Si do të funksionojë kjo masë e re?
Kostoja e parkimit në rrugë për një makinë SUV ose 4×4 do të rritet në 18€ në orë në qendër të Parisit dhe 12 € në orë në pjesën tjetër të qytetit, me shtatorin 2024 të sugjeruar si një datë e mundshme për fillimin e këtij rregulli. Çmimet do të zbatohen për makinat me motor me djegie të brendshme ose automjetet hibride që peshojnë më shumë se 1.6 ton, duke lejuar më shumë hapësirë për automjetet elektrike, ku do të përfshihen ato që peshojnë më shumë se dy ton.
Ka përjashtime për shoferët e taksive, tregtarët, punonjësit e shëndetësisë dhe personat me aftësi të kufizuara. Pronarët e SUV-ve në qendër të qytetit nuk do të preken nga rritjet pasi parkimi në rrugë për banorët vendas do të mbetet i pandryshuar. Masa ka për qëllim kryesisht njerëzit nga periferitë që lëvizin drejt qendrës gjatë ditës.
Nënkryetari i Bashkisë së Parisit për Transportin, David Belliard, tha se rreth 10% e automjeteve në Paris do të prekeshin nga tarifat më të larta të parkimit, të cilat mund të sjellin deri në 35 milionë euro për qytetin çdo vit.
Disa grupe interesi kanë dalë fuqishëm kundër votimit. “Ne duhet t’i kundërshtojmë me vendosmëri këto pengesa ndaj lirisë të kryera me pretekste të rreme, të cilat këtu bazohen në një faktor të vetëm qesharak: formën e një automjeti,” postoi 40 Millions d’Automobilistes në X.