IKEA kthehet në Milan Design Week me një perspektivë të re në vendin e saj të ri, Tenoha në Via Vigevano 18, duke lëvizur nga vendndodhja e tij e mëparshme në Padiglione Visconti. Geek Room do të jetë i pranishëm në këtë edicion të Milan Design Week për t’ju informuar mbi inovacionet dhe trendet më të fundit në dizajn.
Prania e markës shkon përtej prezantimit të mobiljeve – ajo shërben si një platformë për përfshirje në biseda kulturore globale rreth dizajnit, qëndrueshmërisë dhe përgjegjësisë sociale. Këtë vit, ekspozita nxjerr në pah dy karakteristika kryesore.

E para është prezantimi i koleksionit STOCKHOLM 2025, i cili riimagjinon linjën ikonë të prezantuar fillimisht në vitin 1985. Ky koleksion pasqyron angazhimin e IKEA-s ndaj dizajnit demokratik—duke siguruar që produktet të arrijnë një ekuilibër ideal midis përballueshmërisë, cilësisë dhe qëndrueshmërisë, duke e bërë dizajnin me cilësi të lartë të arritshëm për të gjithë.
Karakteristika e dytë, e titulluar “Bëj Diçka. Ndrysho gjithçka”, fton vizitorët të marrin në konsideratë se si disa vendime të vogla, të përditshme mund të çojnë në ndryshime transformuese. Kjo ekspozitë tregon sesi dizajni i përgjegjshëm dhe praktikat e qëndrueshme mund të kenë një ndikim të qëndrueshëm, duke inkurajuar zakone pozitive të përditshme.

Të dyja ekspozitat nënvizojnë filozofinë thelbësore të IKEA-s, e rrënjosur në besimin se dizajni duhet të jetë demokratik dhe i disponueshëm për shumë njerëz, jo për një pakicë – një parim që e ka udhëhequr markën që nga debutimi i saj në Milan Design Week 30 vjet më parë.
Projektuar nga arkitekti Midori Hasuike dhe projektuesi Emerzon, vendi i Tenoha bëhet gjithashtu një qendër kulturore e gjallë gjatë ngjarjes. Krahas ekspozitave, vizitorët mund të shijojnë shfaqje muzikore të drejtpërdrejta, seminare tërheqëse dhe biseda që provokojnë mendime që ndërthurin dizajnin, muzikën dhe artin.
Për më tepër, IKEA vazhdon mbështetjen e saj për krijimtarinë e studentëve duke mbështetur Kampin Glitch, organizuar nga Instituti Evropian i Dizajnit. Si pjesë e kësaj nisme, IKEA Italia ofron “komplete gjumi perfekte” për të promovuar mirëqenien midis pjesëmarrësve, duke përforcuar qasjen holistike të markës ndaj dizajnit që përfshin përmirësimin e jetës së përditshme përmes pushimit më të mirë dhe praktikave të qëndrueshme.