Twitter nuk ekziston më, që pas riemërtimit të bërë nga Elon Musk kur bleu kompaninë në 14 prill 2024 për $44 miliardë, por logoja e vjetër 3.6 metra e lartë që qëndronte në selinë e San Francisko mund të jetë e juaja përgjithmonë nëse keni mjaftueshëm para.
Një nga dy zogjtë që më parë zbukuronin zyrën e Twitter-it – ka dalë në ankand.
Logoja masive që reklamonte selinë e kompanisë në San Francisko është padyshim një nga simbolet më ikonike të lidhura me kompaninë e mediave sociale, e cila u hoq pas riemërtimit të kompanisë nga Musk në X. Kjo është një vepër historike, dhe për këtë arsye shifra që duhet të paguani për ta bërë tuajën nuk do të jetë e vogël.
Në kohën e këtij shkrimi, ofertat janë në $21,664, megjithëse shtëpia e ankandeve RR Auction vlerëson se logoja mund të shitet për deri në $40,000. Blerësit e mundshëm duhet gjithashtu të jenë të vetëdijshëm se ata janë gjithashtu përgjegjës për kostot e zhvendosjes së logos nga objekti i magazinimit në San Francisko ku ndodhet aktualisht. Duke marrë parasysh përmasat e zogut Larry, kjo punë nuk do të jetë e lehtë, pasi ai peshon 254kg, sipas listimit.
Një video në YouTube që shoqëron listimin tregon se duhej një vinç dhe një ekip prej disa punëtorësh për të hequr tabelën nga ndërtesa. Veçanërisht, ky nuk është i pari “Larry” që del në ankand. Pas blerjes së Twitter nga Elon Musk në vitin 2022, pjesa më e madhe e përmbajtjeve të ish-zyrave të Twitter u nxorën në ankand në vitin 2023.
Versione të tjera pak më të vogla të logos u shitën në atë kohë, me një statujë që dekoronte zyrën që u shit për $100,000.