Nëse trafiku i përditshëm i Tiranës ju ka bezdisur në maksimum, së shpejti do të keni mundësinë të fluturoni me makinën tuaj për ta shmangur këtë trafik. Për të realizuar këtë gjë do t’ju duhen $300,000.
Automjeti futuristik i Alef Aeronautics mund të lëvizë si një makinë normale në rrugë. Megjithatë, ajo ka të integruara dhe disa helika që e lejojnë atë të fluturojë në çdo kohë për të kapërcyer trafikun. Këtë javë, kompania testoi me sukses makinën fluturuese në një mjedis në qytet për herë të parë.

Pamjet e pabesueshme tregojnë makinën duke ecur përpara disa metra, përpara se të ngrihej vertikalisht. “Ky test përfaqëson një provë të rëndësishme të teknologjisë në një mjedis në qytet në botë reale,” tha Jim Dukhovny, CEO i Alef. “Shpresojmë që të jetë një moment i ngjashëm me videon e Kitty Hawk të Wright Brothers, duke i dëshmuar njerëzimit se mënyra e re e transportit është e mundur.”
Sipas Alef, videoja është e para në histori që tregon një makinë që mund të drejtohet normalisht në rrugë dhe ngrihet në fluturim vertikalisht. “Ndërsa ekzistojnë video të mëparshme të makinave që ecin në rrugë normale dhe që përdorin një pistë për t’u ngritur, kjo është video e parë e publikuar publikisht e një makine duke ngarë dhe duke u ngritur vertikalisht,” tha kompania në një deklaratë.
Ndërsa testi u krye me një version të veçantë, ultra të lehtë të Alef Model Zero, makina fluturuese Model A do të jetë përfundimisht një dyvendëshe me një autonomi rrugore prej 320 km dhe një autonomi fluturimi prej 180 km. Trupi me fibër karboni – e cila është rreth 5m e gjatë dhe 2m e gjerë – është projektuar për t’u përshtatur në çdo vend parkimi ose garazh.
Për të lëvizur në rrugë, makina përdor katër motorë të vegjël në secilën prej rrotave dhe do të lëvizë ngjashëm me një makinë elektrike normale. Kjo lë hapësirë në pjesën e përparme dhe të pasme për 8 helika, të cilat rrotullohen në mënyrë të pavarur me shpejtësi të ndryshme për ta lejuar atë të fluturojë në çdo drejtim.

Shpejtësia e tij e fluturimit është 110 mph, ndërsa në rrugë do të jetë e kufizuar në mes 45-60 km/h, pavarësisht se mund të ecë shumë më shpejt. Ky limit është vendosur që automjeti – i cili peshon 385 kg – mund të klasifikohet si një ‘automjet me shpejtësi të ulët’ ultra i lehtë, një klasifikim ligjor i rezervuar për automjetet e vogla elektrike si karrocat e golfit.
Z. Dukhovny pretendon se makina, e cila synon publikun e gjerë, është relativisht e thjeshtë për t’u përdorur dhe do të duhen vetëm 15 minuta për t’u mësuar. Kontrollet gjatë qëndrimit në ajër janë të ngjashme me ato të përdorura për të drejtuar një dron të zakonshëm.
