Meta ka një plan të ri për t’iu përshtatur rregullave të reja të ashpra të privatësisë së reklamave të Bashkimit Evropian – t’i tarifojë përdoruesit $14 në muaj.
Sipas një raporti në The Wall Street Journal, gjigandi i teknologjisë po konsideron t’i detyrojë klientët në Evropë të paguajnë tarifat mujore të abonimit për të përdorur Instagram dhe Facebook nëse nuk pranojnë të lejojnë që Meta të përdorë të dhënat e tyre për t’i ofruar reklama të personalizuara.
Përdoruesit që paguajnë tarifën e abonimit do të mund të përdorin produktet e Meta pa reklama. Tarifa mujore do të fillojë me rreth $10,50 nëse abonoheni nga desktop në Facebook ose Instagram, por do të rritet në rreth $14 për llogaritë që abonohen nga pajisjet celulare falë komisioneve të ngarkuara nga dyqanet e aplikacioneve Apple dhe Google.
Opsioni i ri i abonimit, që mund të shfaqet në muajt e ardhshëm, janë një përpjekje për t’iu përshtatur goditjes së BE-së ndaj reklamave të personalizuara. Rregullatorët vendosën vitin e kaluar që Meta duhet t’u japë përdoruesve mundësinë për të hequr dorë nga reklamat e personalizuara bazuar në aktivitetin e tyre në platformat e tyre.
Modeli i sugjeruar i abonimit mund të ndryshojë sërisht, pasi nuk është e qartë nëse rregullatorët e BE-së do ta konsiderojnë planin e ri si në përputhje me ligjet e BE-së. Shfaqja e reklamave bazuar në angazhimin e përdoruesve është një pjesë integrale e modelit të biznesit të Metës, por është një model që është nën presion gjatë viteve të fundit.
Apple prezantoi aftësinë që përdoruesit të ndalonin grumbullimin e të dhënave për reklama të personalizuara në vitin 2021, një ndryshim që Meta tha se do t’i kushtonte $10 miliardë.