Instagram Edits, aplikacioni i sapo publikuar i Meta për krijimin e videove, pati një debutim më të madh se konkurrenti i tij i drejtpërdrejtë, CapCut i ByteDance. Aplikacioni i ri, i cili sot ndihmon përdoruesit të krijojnë video për Reels, Story dhe postime të tjera në rrjetet sociale në Instagram, u shkarkua rreth 702,900 herë në pajisjet iOS gjatë dy ditëve të para në treg.
Që nga e enjtja, Edits ishte rritur në 1.2 milion shkarkime iOS dhe 5.9 milion shkarkime në Android, për një total prej 7.1 milion. Në krahasim, CapCut u shkarkua vetëm 83.5 mijë herë në tre ditët e para në iOS dhe Android. Megjithatë një tjetër problem që pengoi shkarkimin e CapCut ishte aksesueshmëria e tij, pasi ishte i disponueshëm vetëm në gjysmën e tregjeve globale në lançim, por edhe nëse numrat e tij do të dyfishoheshin ose trefishoheshin, Edits do të ishte shumë përpara.
Këto shifra janë një demonstrim se sa të fuqishme janë efektet e rrjeteve sociale të Meta kur bëhet fjalë për lançimin e aplikacioneve të reja që përfitojnë nga ekosistemi i saj më i gjerë i rrjeteve sociale.

Aplikacioni i ri shoqërues i Instagram arriti Nr. 1 në listat e iPhone App Store në SHBA në ditën e tij të parë, 22 prill. Deri në ditën e dytë, ai ra në Nr. 2 në të dy listat, pastaj mbeti atje, përpara se të binte në Nr. 3 deri të premten.
Meqenëse App Store gjurmon aplikacionet kryesore sipas numrit të shkarkimeve dhe shpejtësisë së instalimeve të reja, Edits aktualisht renditet më lart se CapCut, i cili ishte Nr. 14 në përgjithësi dhe Nr. 10 midis aplikacioneve kryesore jo-lojërash në App Store të SHBA-së pas tre ditëve të para në treg.
Megjithatë, Edits ka ende shumë për të bërë për të kapur bazën e përgjithshme të përdoruesve të CapCut. Aplikacioni në pronësi të ByteDance, i njohur për krijuesit e TikTok, u lançua në prill 2020 dhe që atëherë është shkarkuar në iOS dhe Android 1.22 miliardë herë në të gjithë botën, duke përjashtuar Kinën.
Përdoruesit e rinj të Edits shumë vlerësuan lehtësinë e përdorimit të aplikacionit, analizimin e integruar, natyrën pa reklama, mbështetjen për video 4K dhe eksportet pa ëatermark. Kritikët nga ana tjetër theksuan se Edits ende nuk kishte veçori të ofruara nga CapCut, duke përfshirë templates dhe një mori efektesh tranzicioni. Me kalimin e kohës, Edits mund të arrijë CapCut, por gjithashtu mund të zgjedhë të shtojë një nivel me pagesë si një mjet për fitim parash ose të prezantojë reklama.