Në epokën e internetit dhe rrjeteve sociale, aplikacionet online janë bërë pjesë e pandashme e përditshmërisë duke përcaktuar në një farë mënyre sjelljet tona klienteliste dhe përqëndrimin e kapitalit financiar.
Në Shqipëri, si në çdo vend tjetër të botës, aplikacionet online kanë gjetur shtrirje të gjerë te një shumicë e konsiderueshme e popullsisë që i përdorin si një mënyrë për të lehtësuar marrjen e shërbimeve, kryesisht nëpërmjet programeve të besnikërisë.
Në rastin konkret, një model suksesi është aplikacioni online i kartës Happy që ndihmon anëtarët e saj të njihen në kohë reale me një larmi përfitimesh nga dyqanet partnere.
Karta Happy me aplikacionin e saj online shënon një risi absolute në tregun shqiptar si skema e vetme multi-brand e cila ofron përfitime të shumëfishta për anëtarët besnikë duke qëndruar lider për katër vite në treg me 365 ditë me shërbime në çdo orë të ditës.
Çfarë nisi si një program inovativ, i krijuar për t’i shpërblyer klientët për besnikërinë e tyre ndaj markave partnere, është kthyer në një aplikacion të domosdoshëm për më shumë se 480 mijë anëtarë që kanë zgjedhur të anëtarësohen për të marrë një sërë përfitmesh nga blerjet që kryejnë.
Çdo blerje në këto dyqane regjistrohet në sistem me një sasi pikësh dhe grumbullimi i tyre pas blerjeve reflektohet me ulje çmimesh, kupona dhe bonuse të favorshme në produkte të ndryshme.
Aplikacioni i ri Happy ka pasur një rritje me 33% të përdoruesve, duke treguar sa shumë i dashur dhe i nevojshëm po bëhet ky aplikacion për qytetarët të cilët duan të marrin shërbimet më të mira në treg nga partnerët që ndajnë të njëjtin vizion si Happy.
Klienti është qendra e vëmendjes në aplikacionin e Happy, i krijuar për të “shërbyer” me pasion dhe profesionalizëm ndaj qytetarëve, ku secili mund të bëhet pjesë përmes shkarkimit të aplikacionit ose krijimit të një llogarie online në www.happy.al.
Shkarko “Happy Loyalty Program” në Play Store
Shkarko “Happy Loyalty Program” në App Store
Partnerët “besnikë”
Programi Happy përfshin gamën e dyqaneve më të frekuentuara në vend si rrjeti i supermarketeve SPAR, elektroshtëpiaket NEPTUN, shërbimet e Digicom, kompania lider në tregtimin e lodrave për fëmijë dhe artikujve sportivë JUMBO, veshjet dhe aksesorët e Fashion Group Albania me brandet e njohura: Mango, Aldo, Prenatal, Geox, Cortefiel, Carpisa, Parfois, Okaidi, Springfield dhe Women’Secret.
Por, ka ende për të shtuar pasi Happy është siguruar që programi të ofrojë zgjidhje efikase edhe në kryerjen e pagesave, pasi në partneritet me Tirana Bank, përfitimet e Happy përfshihen edhe me produktin e përbashkët Kartë Krediti Visa, ku ofrohen lehtësi financimi përmes një limiti kredie.
Duke përdorur këtë kartë të dedikuar krediti, qytetarët përfitojnë dy-fish pikë për çdo blerje në dyqanet partnere, kupona extra, oferta të personalizuara për blerjet dhe pikë bonus të cilat mund të shpenzohen sipas dëshirës në dyqanet partnere.
Gjithashtu, Happy numëron mbi 20 partnerë në industri të ndryshme si agjensi udhëtimesh, restorante, apo farmaci ku me anë të pikëve të mbledhura mund të përfitoni kupona zbritje apo oferta të shumëllojshme për shërbimet që merrni.
Biznesi juaj si partner i Happy dhe “2nd Loyalty Summit”
Arsyeja pse Happy cilësohet si unik për tregun shqiptar është se i kushton një vëmendje të veçantë përzgjedhjeve të çdo klienti, në të njëjtën kohë duke i kushtuar rëndësi partnerëve të tij.
Në aktivitetin e përvitshëm, Happy sjell përfitime dhe për kompanitë të cilat ndajnë të njëjtin vizion dhe kanë qëllime të përbashkëta me të. Me një numër të lartë klientësh në pak kohë dhe objektiva afatgjata, Happy ndihmon kompanitë të maksimalizojnë vlerën e biznesit dhe të zgjerojnë qëllimet e tyre.
Një paketë e plotë shërbimesh 360° pëmbush të gjitha nevojat e biznesit duke përfituar nga shumë vite përvojë me klientë në industri të ndryshme.
Për të rritur përfitimet e anëtarëve të tij, Happy është i hapur të bashkëpunojë me çdo biznes dhe dyqan që dëshiron t’i shërbejë komunitetit të mbi 480 mijë anëtarëve, blerës të rregullt në dyqanet partnere të tij.
Për më shumë detaje rreth eksperiencës të shkurtër por të sukseshme të Happy në tregun shqiptar, kompania fton të gjithë bizneset që duan të zgjerojnë aktivitetin e tyre dhe të arrijnë një audiencë më të gjerë klientësh në “2nd Loyalty Summit”, një event networking ku mund të njihen më mirë me çdo shërbim që ky program ofron për biznese të industrive të ndryshme.
Loyalty Summit do të mbahet më 7 qershor në orën 10:30 te Someetings, AirAlbania Stadium ku çdo individ apo biznes mund të marrë pjesë për të zbuluar mundësi të reja bashkëpunimi me fitime afatgjata.