Turbulencat e rënda gjatë fluturimeve pritet të përkeqësohen për shkak të ndryshimeve klimatike, sipas një studimi të ri nga profesorët Lance M. Leslie dhe Milton Speer nga Universiteti i Teknologjisë në Sidnei. Kërkimi i tyre zbulon një lidhje midis erërave ekstreme të njohura si downbursts—veçanërisht microbursts—me nxehtësinë dhe lagështinë e rritur që shkaktohet nga ngrohja globale.
Duke përdorur teknika të inteligjencës artificiale, studiuesit zbuluan se nxehtësia dhe lagështia janë përbërës kyç për këto erëra të rrezikshme, të cilat përbëjnë një kërcënim serioz gjatë ngritjes dhe uljes së avionëve. Microbursts quhen erëra të fuqishme në një zonë të vogël, që shkaktojnë ndryshime të befta në drejtim dhe shpejtësi të erës, duke shkaktuar humbje të papritura të lartësisë.

Megjithëse udhëtimi ajror mbetet statistikisht i sigurt—me një normë aksidentesh prej vetëm 1.13 për një milion fluturime—ka pasur një rritje të incidenteve me turbulenca. Në mars dhe qershor 2024, fluturime të linjave United Express dhe Ryanair pësuan turbulenca të forta që plagosën pasagjerë dhe detyruan ulje emergjente.
Ndryshe nga shumica e studimeve të mëparshme që janë fokusuar në turbulencat në lartësi të mëdha, ky studim thekson rreziqet e turbulencave në lartësi të ulëta nga microbursts. Shkencëtarët shpjegojnë se për çdo 1°C rritje të temperaturës, atmosfera mban 7% më shumë avull uji, kryesisht nga oqeanet më të ngrohta, duke nxitur stuhi më të forta.
Aeroplanët më të vegjël, me 4 deri në 50 vende, janë veçanërisht të ndjeshëm ndaj këtyre erërave ekstreme. Me vazhdimin e ngrohjes globale, pritet që microbursts të bëhen më të shpeshta dhe më të rrezikshme, duke e bërë vigjilencën gjatë ngritjes dhe uljes edhe më jetike për sigurinë ajrore.