Në konferencën e saj të ardhshme për zhvilluesit I/O që do të nisë më 20 maj, Google pritet të prezantojë një shërbim të ngjashëm me Pinterest, i dizenjuar për të përmirësuar rezultatet e kërkimit bazuar në imazhe.
Sipas The Information, ky mjet i ri do t’u ofrojë përdoruesve sugjerime me imazhe të kuruara për tema si moda dhe dizajni i brendshëm, duke i lejuar ata të ruajnë imazhet në dosje të ndryshme për të qenë sa më të organizuar. Edhe pse është krahasuar me Pinterest, kjo karakteristikë mund të jetë më shumë si Cosmos, një platformë e thjeshtuar që u lejon përdoruesve të mbledhin dhe ndajnë përmbajtjen e ruajtur nga uebi në grupe të organizuara.

Kjo lëvizje duket të jetë një përpjekje strategjike nga Google për të mbrojtur të ardhurat nga reklamat nga kërkimet komerciale. Ndërkohë që mjetet e AI si ChatGPT kanë filluar të dominojnë fushat si ndihma për detyrat e shtëpisë dhe matematikën — kërkesa që zakonisht nuk gjenerojnë të ardhura nga reklamat — Google po parashikon humbje të mundshme në kërkimet komerciale më fitimprurëse. Duke ofruar një mënyrë më vizualisht tërheqëse dhe interaktive për të eksploruar rezultatet e kërkimit, kompania synon të mbajë përdoruesit brenda ekosistemit të saj dhe të mbajë të ardhurat nga reklamat.
Përveç mjetit të ngjashëm me Pinterest, Google mund të prezantojë gjithashtu një agjent që do të ndihmojë zhvilluesit të zbulojnë gabime dhe dobësi në siguri gjatë procesit të zhvillimit të programeve, duke e bërë krijimin e softuerit më efikas dhe duke përmirësuar sigurinë.
Google gjithashtu pritet të demonstrojë më shumë integrim të chatbotit AI Gemini, përfshirë funksionalitetin e mundësuar nga zëri në syzet XR të Android-it, dhe lëshimin e Gemini Live për Chrome.