Në vazhdën e kritikave për performancën e dobët të produkteve të saj të AI, veçanërisht në fusha si përmbledhjet e njoftimeve, Apple detajoi të hënën se si po përpiqet të përmirësojë modelet e saj të AI duke analizuar të dhënat e përdoruesve privatisht me ndihmën e të dhënave sintetike.
Duke përdorur një qasje të quajtur “Differential Privacy“, kompania tha se fillimisht do të gjeneronte të dhëna sintetike dhe më pas do të anketonte përdoruesit(me kusht që ata të kenë zgjedhur të ndajnë të dhënat analitike të pajisjes me Apple) me fragmente të të dhënave sintetike të krijuara për të krahasuar sa të sakta janë modelet e saj dhe më pas do t’i përmirësojë ato.
“Të dhënat sintetike janë krijuar për të imituar formatin dhe vetitë e rëndësishme të të dhënave të përdoruesit, por nuk përmbajnë ndonjë përmbajtje aktuale të krijuar nga përdoruesi”, shkroi kompania në postimin në blog. “Për të kuruar një grup përfaqësuesish emailesh sintetike, ne fillojmë duke krijuar një grup të madh mesazhesh sintetike për një sërë temash […] Më pas nxjerrim një paraqitje, të quajtur një embedding, të çdo mesazhi sintetik që kap disa nga dimensionet kryesore të mesazhit si gjuha, tema dhe gjatësia.”
Kompania tha se këto embeddings i dërgohen më pas një numri të vogël pajisjesh përdoruesish që kanë zgjedhur Device Analytics dhe pajisjet më pas i krahasojnë ato me një mostër emailesh për t’i treguar Apple se cilat janë më të sakta.
Kompania tha se po e përdor këtë qasje për të përmirësuar modelet e saj Genmoji dhe në të ardhmen do të përdorë të dhëna sintetike për Image Playground, Image Wand, Memories Creation dhe Writing Tools, si dhe Visual Intelligence. Apple tha se do të anketojë gjithashtu përdoruesit që zgjedhin të ndajnë analitikën e pajisjes me të dhëna sintetike për të përmirësuar përmbledhjet e postës elektronike.