BMW po rinovon plotësisht ndërfaqen e saj të përdoruesit në makinë, duke filluar me Neue Klasse më vonë këtë vit dhe përfundimisht duke u shpërndarë në të gjitha modelet, njoftoi kompania në CES 2025.
Disa prej tyre duken dhe ndihen të njohura, por ndryshimi i madh është një sistem i bazuar në widgets që lejon përdoruesit të personalizojnë paraqitjen — të cilat do të projektohen në xhamin e përparmë të makinës. Megjithatë, nuk ka një ekran aktual në xhamin e përparmë.
Në vend të kësaj, ka ekranet në dashboard që do të reflektojnë mbi xham në një pjesë të vogël të tij. Është një version i mbingarkuar i një ideje që kemi parë në makina të tjera, të paraqitura me prekjen e veçantë të BMW.
“Ne ndjemë kur shikuam të gjitha mundësitë dixhitale, se njerëzit përdorin vetëm një pjesë të asaj që një automjet mund të bëjë teorikisht brenda,” tha CTO i BMW Frank Weber. Weber tha se BMW dëshironte të zgjeronte atë që drejtuesit mund të bënin me një UI në makinë, por se ekipi i projektimit gjithashtu nuk donte t’i mbingarkonte drejtuesit me shumë ekrane. Kjo është arsyeja pse ata iu drejtuan idesë së xhamit të përparmë, për të cilën ai tha se është një teknologji që po përhapet brenda në BMW për rreth një dekadë.
BMW nuk do t’i heqë të gjitha ekranet. Ekziston ende një ekran qendror me prekje në panelin e kontrollit ku drejtuesit dhe pasagjerët do të gjejnë klimën dhe cilësimet e tjera të zakonshme, një hartë 3D dhe një listë me miniaplikacione të personalizueshme. Dhe ka një ekran opsional HUD përpara drejtuesit që noton mbi ndërfaqen panoramike të ndërfaqes.
Kjo ndërfaqje e re është quajtur zyrtarisht iDrive Panoramic. Heqja e dorezës iDrive, plus fokusi në ekranin qendror dhe xhamin e përparmë, do të thotë që drejtuesit e BMW do të kontrollojnë UI-në Panoramic iDrive përmes një kombinimi të butonave haptik të timonit dhe kontrollit zanor. Kjo e fundit do të përfshijë një asistent të ri dixhital të BMW-së.