Dell nuk i ka rezistuar dot tendencës së kompanive teknologjike për të etiketuar cdo produkt me emrat “plus”, “pro” dhe “max”, duke riemërtuar të gjithë seritë e PC të rinj.
Prodhuesi i PC-ve njoftoi në CES 2025 se nuk do të përdorë emra si XPS, Inspiron, Latitude, Precision dhe OptiPlex nga laptopët, desktopët dhe monitorët e tij të rinj dhe do t’i zëvendësojë ato me tre linja kryesore produktesh: Dell, Dell Pro , dhe Dell Pro Max. Kjo strategji duket mjaft e ngjashme me atë që Apple po ndjek prej disa vitesh.
Por Dell po e çon më tej duke shtuar gjithashtu tre nën-nivele: Base, Plus dhe Premium. Kjo do të përdoret në produktet e reja si monitori i sapo shpallur Dell Plus 32-inç 4K QD-OLED dhe laptopët Dell Pro Premium. Në të ardhmen, do të thotë se mund të presim edhe emra produktesh si Dell Pro Max Plus.
Meqenëse një laptop si Dell Pro Premium vjen në dy madhësi, 13-inç dhe 14-inç, emrat e tyre të plotë janë Dell Pro 13 Premium dhe Dell Pro 14 Premium. Ata janë pasardhës të laptopëve Dell Latitude. Linja XPS e Dell, e cila ka qenë një emër i shquar në laptopët premium për vite me rradhë, po zëvendësohet me modele të reja Dell Premium. Pra, ata janë pjesë e linjës Dell të nivelit bazë, në kategorinë Premium.
Ndërsa ky është një ristrukturim thelbësor i markës për një nga prodhuesit më të mëdhenj të kompjuterëve në botë, Dell nuk do ta bëjë këtë ndryshim menjëherë. Produktet ekzistuese të lançuara tashmë nën XPS, Precision dhe emra të tjerë do të vazhdojnë ashtu siç janë. Por sapo të ndërpriten, ato do të zëvendësohen nga emërtimet e reja.
Derisa linjat e Dell të kthehen plotësisht, mund të ketë edhe më shumë konfuzion, kur për shembull klientët blejnë laptopë aktualë XPS me ato Dell dhe Dell Premium.
Frank Cestone nga marrëdhëniet me publikun për konsumatorët dhe lojërat në Dell, tha: “Do të jetë një udhëtim, por ne po marrim të nevojshmen hapa për ta bërë këtë sa më të lehtë që të jetë e mundur për klientët ditën e parë dhe ne e dimë se do të bëhet më e lehtë vetëm pasi tranzicioni të përfundojë plotësisht.” Emrat e thjeshtë janë të këndshëm, por fjalët plus, premium, pro dhe max janë kaq të zakonshme sot sa duket sikur po u hiqet çdo kuptim. Dhe Dell – një kompani e emëruar sipas një personi aktual – po i heq vetes një pjesë të identitetit të saj.