Amazon, me një tjetër shpërthim të ofertave të stilit Prime Day këtë javë, mund të duket sikur po bën gjithçka që mundet për t’ju futur në dyqanin e saj.
Por, në heshtje, po gjen mënyra për të qenë pjesë e blerjeve tuaja online edhe diku tjetër. Amazon komandoi më shumë se 37% të tregut të tregtisë elektronike në SHBA vitin e kaluar, pasi shpalli eventin e saj të fundit të shitjeve të Prime Day në korrik si më të madhin ndonjëherë. Por nëse shikoni përreth, mund të shihni shenja të Amazon duke bërë në blerjet tuaja online në vende të reja. Në prill, Amazon zbuloi një program “Bli me Prime” që lejon shitësit të shtojnë një buton në faqet e tyre të internetit.
Duke klikuar mbi të, klientët mund të kenë akses në përfitimet e tyre Prime për një blerje jashtë dyqanit të gjerë të Amazon, me Amazon që trajton pagesën dhe transportin. “Institute for Local Self-Reliance”, tha se qëllimi i Amazon duket i qartë. Karakteristikat janë “një mënyrë për të zgjeruar tentakulat e Amazon”, tha ajo, “për të qenë ndërfaqja për çdo transaksion”.
Peter Larsen, nënkryetari i Amazon i Buy with Prime, tha në një deklaratë se kompania po i ndihmon shitësit me pakicë të rrisin shitjet e tyre duke “u ofruar përfitime nga blerjet që miliona anëtarë të Prime i duan dhe i besojnë duke përfshirë shpërndarjen e shpejtë, falas dhe një përvojë të pandërprerë të arkëtimit.”