Tesla gjatë kohëve të fundit ka hyrë në bisedime me Michelin për testimin e teknologjisë së gomave pa ajër, të njohur si Uptis (Unique Puncture-Proof Tire System). Këto diskutime u zhvilluan deri në prill 2024, sipas CEO të Michelin, Florent Megenaux, dhe mund të çojnë në një partneritet që mund të revolucionarizojë industrinë e automjeteve duke eliminuar rrezikun e shfryrjes së gomave apo shpimin në automjetet e pasagjerëve.
Gomat Uptis janë të dizenjuara për të qenë rezistente ndaj shpimit, duke kontribuar në mënyrë të konsiderueshme në qëndrueshmërinë e industrisë së automjeteve duke kursyer rreth 200 milionë goma nga “dalja e hershme në pension” për shkak të shpimeve ose presionit të papërshtatshëm të ajrit.
Gomat Uptis bazohen në teknologjinë e Michelin Tweel, e cila ka qenë e disponueshme për automjetet që nuk lëvizin në rrugë. Michelin ka tashmë partneritet me General Motors (GM), dhe ka nisur testimin e gomave Uptis në një flotë të Chevrolet Bolt EV që nga viti 2021, me qëllim që t’i bëjë ato të disponueshme komercialisht që në fund të 2024.
Një nga avantazhet e rëndësishme të gomave Uptis është jetëgjatësia e tyre. Michelin pretendon se këto goma mund të zgjasin deri në tre herë më shumë se gomat standarde, të cilat jo vetëm do të reduktonin mbetjet e gomave, por edhe do të ulnin emetimet. Këto goma kanë demonstruar gjithashtu rezultate pozitive në shpejtësi deri në 210 km/h, duke i bërë ato të përshtatshme për aplikime si në automjetet e policisë.
Gomat Uptis janë jo vetëm më të lehta, por edhe më efikase nga ana aerodinamike se gomat konvencionale. Testimi fillestar në EV-të ka qenë pozitiv, duke sugjeruar se këto goma pa ajër mund të përmirësojnë efikasitetin e automjetit duke reduktuar peshën. Michelin po punon gjithashtu në një metodë për të ritrajtuar gomat Uptis duke përdorur teknologjinë e printimit 3D. Kjo risi do të mundësonte hapje më të thella në kushte specifike të motit dhe rinovimin e gomave të vjetra, duke zgjeruar më tej përdorshmërinë dhe qëndrueshmërinë e tyre.