Linjat e reja ajrore civile u krijuan në të gjithë hapësirën ajrore shqiptare më 24 janar 2024 për të lehtësuar fluturimet drejt/nga Aeroporti i Prishtinës. Ky zhvillim i ri është rezultat i përpjekjeve të kryera nën një proces të udhëhequr nga NATO që synon normalizimin e trafikut të aviacionit civil në të gjithë Ballkanin Perëndimor.
Linjat e reja do të ndikojnë pozitivisht në fluturimet komerciale dhe do të ofrojnë përfitime të konsiderueshme, duke përfshirë kohë më të shkurtra fluturimi, konsum më të ulët të karburantit dhe reduktim të ndotjes. Fluturimet drejt/nga Aeroporti i Prishtinës do të jenë 15 minuta më të shkurtra falë linjave të reja ajrore.
NATO ka mbështetur procesin e normalizimit të përdorimit të hapësirës ajrore mbi Kosovë që nga viti 1999, duke udhëhequr konsultimet e njohura si “Takimet për Normalizimin e Aviacionit Ballkanik”. Në këto takime marrin pjesë rregullisht përfaqësues të vendeve aleate, autoritetet e navigacionit ajror, autoritetet ushtarake kombëtare dhe organizatat ndërkombëtare përkatëse, duke përfshirë Organizatën Ndërkombëtare të Aviacionit Civil, Agjencinë Evropiane të Sigurisë së Aviacionit dhe EUROCONTROL, ndër të tjera.
Në vitin 2014, hapësira e sipërme ajrore mbi Kosovë u rihap. Kjo u bë e mundur nga kontributet e ofruara nga Hungaria dhe roli i kryer nga Ofruesi i Shërbimit të Navigimit Ajror (HUNGAROCONTROL), i cili mori përsipër përgjegjësinë për të kontrolluar fluturimet mbi lartësinë 6.4km.
Në vitet e fundit, përmes Takimeve Ballkanike për Normalizimin e Aviacionit, NATO lehtësoi zyrtarizimin e një marrëveshje ndërmjet KFOR-it dhe Islandës. Autoriteti i Sigurisë së Transportit të Islandës (ICETRA) tani po vepron si mbikëqyrës i sigurisë në mbështetje të KFOR-it, i cili ruan autoritetin parësor për përdorimin e hapësirës së poshtme ajrore mbi Kosovë, sipas Rezolutës 1244 të Këshillit të Sigurisë të Kombeve të Bashkuara të vitit 1999.