Duke përdorur këtë faqe, ju pranoni politikat e privatësisë
Accept
Geek RoomGeek RoomGeek Room
  • Home
  • Tech
    TechShfaq me shume
    Galaxy Buds 4 do të vijnë me një dizajn të ri dhe një shërbim që ju ndihmon të gjeni smartphone-in tuaj
    21 Nëntor, 2025
    Google prezanton modelin më të ri gjenerues të imazheve, Nano Banana Pro
    21 Nëntor, 2025
    Si ta përmirësoni pastrimin dhe efikasitetin energjetik të pianurës
    20 Nëntor, 2025
    Albania Future Now: ekosistemi i inovacionit shqiptar, prezantohet në një tjetër arenë ndërkombëtare.
    20 Nëntor, 2025
    Tashmë monitorimi i shëndetit mund të arrihet dhe nga vathët inteligjentë
    19 Nëntor, 2025
  • Mobile
    MobileShfaq me shume
    Apple mund të prezantojë së shpejti kasa mbrojtëse të ndjeshme ndaj prekjes për iPhone
    19 Nëntor, 2025
    Apple mund të lejojë më në fund përdoruesit të zëvendësojnë Siri me një asistent tjetër zanor
    18 Nëntor, 2025
    Personalizim maksimal: Good Lock & Edge Panels
    15 Nëntor, 2025
    iPhone 18 Pro Max mund të jetë iPhone më i rëndë i prodhuar ndonjëherë
    13 Nëntor, 2025
    Apple prezanton mënyrën e re të mbajtjes së një iPhone
    12 Nëntor, 2025
  • Apps
    AppsShfaq me shume
    YouTube po teston rikthimin e DM në platformë
    20 Nëntor, 2025
    WhatsApp teston mbështetjen e disa llogarive në versionin më të fundit beta për iPhone
    20 Nëntor, 2025
    Google Play prezanton aplikacionet më të mira për vitin 2025
    19 Nëntor, 2025
    Një e metë e thjeshtë në sigurinë e WhatsApp ekspozoi 3.5 miliardë numra telefoni të përdoruesve
    19 Nëntor, 2025
    WhatsApp do të nisë integrimin e bisedave nga palët e treta në Evropë
    15 Nëntor, 2025
  • Science
    ScienceShfaq me shume
    Lentet e reja që imitojnë sytë e njerëzve i mundësojnë robotëve një pamje më të qartë
    18 Nëntor, 2025
    Sam Altman po punon për të modifikuar gjenetikisht fëmijët që të mos mbartin sëmundje të trashëgueshme
    17 Nëntor, 2025
    Të folurit e disa gjuhëve të ndryshme mund të ngadalësojë plakjen biologjike
    14 Nëntor, 2025
    Teleskopi James Webb mund të ketë zbuluar gjeneratën e parë të yjeve në univers
    13 Nëntor, 2025
    Studiuesit në MIT po zhvillojnë një çip të injektueshëm për të luftuar çrregullimet mendore
    11 Nëntor, 2025
  • Gaming
    GamingShfaq me shume
    The Game Awards prezanton video-lojërat e nominuara për vitin 2025
    18 Nëntor, 2025
    Red Dead Redmption vjen në PS5, Xbox, iOS dhe Android
    15 Nëntor, 2025
    Sony prezantoi një monitor për PlayStation me shpejtësi rifreskimi 240Hz dhe karikues për levën DualSense
    12 Nëntor, 2025
    Një burrë nga Hungaria kërcen për 144 orë për të thyer rekordin në botën e video-lojrave
    12 Nëntor, 2025
    Publikimi i GTA 6 shtyhet deri në nëntor 2026
    7 Nëntor, 2025
  • Cars
    CarsShfaq me shume
    Gemini AI do të jetë qendra e re e partneritetit mes McLaren dhe Google
    20 Nëntor, 2025
    Porsche prezanton zyrtarisht modelin e saj më të fuqishëm, SUV Cayenne tërësisht elektrik
    20 Nëntor, 2025
    Nissan po riimagjinon zhvillimin e makinave nëpërmjet AI
    17 Nëntor, 2025
    Porsche sjell kartën e kreditit Premium për klientët e saj
    17 Nëntor, 2025
    Ekspertët zbulojnë temperaturën ideale për ngrohjen e makinës në dimër
    4 Nëntor, 2025
  • Entertainment
    EntertainmentShfaq me shume
    Lojtarët më të mirë shqiptarë të Tetris-it garojnë për titullin kombëtar
    19 Nëntor, 2025
    Nivelet më të larta të CO2 po rrisin kaloritë në ushqim dhe ulin vlerat e tyre ushqyese
    18 Nëntor, 2025
    Kjo foto e mrekullueshme e parashutistit me Diellin në sfond bën xhiron e internetit
    15 Nëntor, 2025
    Piramida e Tiranës vlerësohet nga Architectural Record Awards në kategorinë “Adaptive Reuse”
    15 Nëntor, 2025
    Sa herë që ju prisni të motivoheni, truri e bën stërvitjen e radhës 35% më të vështirë
    14 Nëntor, 2025
Search
Duke lexuar: Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Njoftim Shfaq me shume
Font ResizerAa
Geek RoomGeek Room
Font ResizerAa
  • Tech
  • Mobile
  • Apps
  • Science
  • Gaming
  • Cars
  • Entertainment
Search
  • Home
  • Tech
  • Mobile
  • Entertainment
  • Apps
  • Gaming
  • Cars
  • Science
Geek Room > Cars > Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Cars

Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë

Last updated: 15 Shtator, 2024 12:06 pm
Ndaj
10 Min lexim

Kur Kia zbuloi EV3 në maj të këtij viti, kompania shfaqi një automjet që do ta bënte lëvizjen e lehtë, të qëndrueshme dhe më të aksesueshme. Për të përmbushur këtë angazhim, SUV-i i ri kompakt tërësisht elektrik i Kia-s përmban teknologji lider në industri, një autonomi drejtimi WLTP deri në 600 km dhe aftësi karikimi të shpejtë.

Përzierja e atributeve që sjellin ndryshime të rëndësishme në EV3 do të thotë që klientët nuk kanë pse të shqetësohen për të bërë kalimin nga një makinë me motor me djegie të brendshme në një automjet elektrik. Teknologjia pioniere e parë në botë qëndron në zemër të EV3, me inxhinierët e Kia që sigurojnë që këto risi të sjellin përfitime të vërteta për pasagjerët e EV3.

Inovacionet i-Pedal

Kia ka evoluar teknologjinë e saj të frenimit rigjenerues për EV3 me sistemet e saj të përmirësuara i-Pedal 3.0 dhe Smart Regenerative 3.0. Këto teknologji e çojnë konceptin e drejtimit me një pedale në nivelin tjetër për të ofruar kënaqësi dhe efikasitet më të madh.

Teknologjia më e fundit i-Pedal 3.0 i ofron shoferit shumë më tepër fleksibilitet dhe kontroll duke ndarë nivelin e frenimit rigjenerues nga funksioni i kontrollit të ndalimit të plotë. Drejtimi i plotë me një pedale tani mund të përdoret në të gjitha mënyrat e frenimit rigjenerues, ndërsa i-Pedal 3.0 mund të përdoret si një opsion dhe në ecjen mbrapsht dhe gjithashtu do të kujtojë nivelin e zgjedhur më parë dhe kur automjeti të fiket.

Nivelet e frenimit rigjenerues ndahen në 4 nivele nga 0 në 3, me frenimin më fortë në Nivelin 3, ideal për drejtim në trafik të rënduar start-stop, ku drejtuesit mund të kenë nevojë të ngadalësojnë shpejt makinën.

Niveli 2 siguron pak më pak forcë frenimi, e cila është ideale në një rrugë me kthesa gjarpëruese, duke u mundësuar shoferëve të përfshihen vërtet me përvojën e drejtimit duke ngadalësuar SUV-in pa probleme në kthesat pa prekur pedalin e frenave.

Në një udhëtim të gjatë në autostradë, drejtuesit e mjeteve mund të preferojnë nivelin 1 apo edhe nivelin 0, të cilat ofrojnë ngadalësim më të fokusuar në rehati.

Teknologji inteligjente për drejtim pa asnjë stres

Kia EV3 është makina e parë që përmban teknologjinë Smart Regenerative System 3.0 të Hyundai Motor Group. Ky sistem inteligjent i siguron shoferit një pilot dixhital që mund të skanojë rrugën përpara dhe t’i përgjigjet situatave me reagime të shpejta. Kur shoferi lëshon pedalin e gazit, sistemi përdor sensorë për të zbuluar distancën nga automjeti përpara dhe informacionin e navigimit për të ngadalësuar automatikisht në një shpejtësi të sigurt, nëse është e nevojshme.

Kur EV3 i afrohet një kthese të ngushtë, një ngadalësuesi shpejtësie ose një rrethrrotullimi, makina do të ngadalësojë automatikisht shpejtësinë e duhur, duke e bërë drejtimin e makinës më të relaksuar, efikase dhe të sigurt. Smart Regenerative System 3.0 mund të lehtësojë stresin e drejtuesve në një qendër të ngarkuar dhe të panjohur të qytetit.

Autonomi dhe aerodinamikë e avancuar

Inxhinierët e Kia besojnë në zhvillimin e teknologjisë për të krijuar një botë më të mirë dhe më të qëndrueshme. Por ata gjithashtu e dinë se disa njerëz – veçanërisht ata të rinj në lëvizjen elektrike – ende shqetësohen për autonominë e makinës elektrike. Kjo është arsyeja pse ekipi i zhvillimit bëri përpjekje të mëdha për të siguruar që EV3 të jetë një nga EV-të më mbresëlënëse dhe më frymëzuese për t’u drejtuar.

Shumë faktorë mund të ndikojnë në autonominë e drejtimit tërësisht elektrik të një automjeti, por ai që figuron më së shumti në mendjet e klientëve është ende bateria. Si rezultat, inxhinierët e Kia-s e kanë pajisur EV3 me baterinë më të madhe në klasën e saj. Njësia e gjeneratës së katërt 81,4 kWh gjithashtu krenohet me rreth 22% densitet më të lartë energjie krahasuar me Niro EV, i cili ndan të njëjtën arkitekturë 400V dhe ofron një autonomi të plotë elektrike më të mirën në klasën e saj prej 600 km (standard WLTP).

U shpenzuan orë të pafundme në tunelin e erës për të përmirësuar performancën aerodinamike të EV3, duke përfshirë detajet si format e optimizuara të gomave të SUV-së dhe format e përmirësuara të pjesës së pasme të makinës.

I kombinuar me profilet e optimizuara të dritave të përparme dhe parakolpit, zvogëluesit e boshllëqeve të gomave, një dizajn të optimizuar të harkut të rrotave, një kënd më të cekët të spoilerit të çatisë dhe formë aerodinamike në kapakun e pasëm të prapakolpit, EV3 lëviz pa probleme me një koeficient rezistence prej vetëm 0.26 Cd.

Efikasitet në bord

Ndërsa EV3 është i mbushur me teknologji për të nxjerrë distancën maksimale nga çdo karikim baterie, mënyra se si pronarët e drejtojnë makinën mund të bëjë një ndryshim të madh gjithashtu. Kjo është arsyeja pse Kia e ka bërë të lehtë arritjen e kësaj me teknologjinë e saj “Driving Range Guide”.

E vendosur në grupin e instrumenteve, Driving Range Guide është i lehtë për t’u kuptuar me një shikim. Ai shfaq autonominë maksimale dhe minimale të drejtimit që mund të arrihet në varësi të stilit të drejtimit dhe një autonomi të vlerësuar bazuar në mënyrën e kaluar të drejtimit.

Kur EV3 drejtohet me efikasitet, një matës i gjelbër në grupin e informacionit shkon drejt pikës maksimale. Nëse potenciali i efikasitetit të makinës nuk maksimizohet, ky matës kthehet në portokalli dhe shfaq një autonomi të reduktuar. Ky ekran në kohë reale inkurajon shoferët të shijojnë një përvojë më efikase të drejtimit.

Drejtim efikas në të gjitha kushtet atmosferike

Gjatë zhvillimit të EV3, dizenjuesit dhe inxhinierët e Kia nuk e harruan kurrë misionin e tyre për ta bërë SUV kompakt tërësisht elektrik më të aksesueshëm për më shumë njerëz. Kjo nënkuptonte të mendohej për të gjitha rastet e mundshme të përdorimit dhe të testohej teknologjia ultra e avancuar e EV3 në disa nga vendet më të vështira të imagjinueshme në planet, si Arjeplog brenda Rrethit Arktik në Suedi.

EV3 është automjeti i parë në botë që vendos një sistem të dyfishtë të përthithjes së nxehtësisë, duke i mundësuar atij të riciklojë nxehtësinë e gjeneruar jo vetëm nga automjeti, por edhe ajri i jashtëm për të optimizuar efikasitetin. Teknologjia e avancuar e pompës së nxehtësisë së EV përmirëson ndjeshëm aftësinë e saj për të mbrojtur performancën e baterisë dhe për të karikuar shpejt në mot të ftohtë.

Falë prezantimit të një shtrese unike ngrohëse me efikasitet të lartë termik dhe softuerit të karikimit në temperatura të ulëta, pronarët e EV3 shpenzojnë shumë më pak kohë duke pritur që automjeti i tyre të karikohet.

Bateria e EV3 është gjithashtu e pajisur me një sistem ftohjeje të lëngshme, i cili përdoret gjatë karikimit për të optimizuar menaxhimin termik të baterisë dhe për të rritur shpejtësinë e karikimit. Koha e karikimit të shpejtë të EV3 është deri në 12 minuta më e shpejtë se Niro EV, duke mundësuar karikimin nga 10 në 80% të kapacitetit në 31 minuta (modeli Long Range, nën karikimin e shpejtë 350 kW).

Teknologji e avancuar

Hapësira e gjerë brenda EV3 ofron një mjedis të bollshëm që pasagjerët që të kënaqen kur udhëtojnë ose të pushojnë kur automjeti është i parkuar. Veçoritë e fundit të lidhjes u mundësojnë atyre të përfshihen me botën dixhitale në mënyra më gjithëpërfshirëse se kurrë më parë.

Kia është prodhuesi i parë që sjell karikimin Vehicle-to-Load (V2L) në segmentin kompakt EV SUV. Kjo veçori i mundëson makinës të fuqizojë pajisjet e jashtme dhe lejon klientët të maksimizojnë aksesin e EV3.

Edhe kur nuk keni akses në rrjet, pronarët mund të përdorin EV3 për të karikuar dhe fuqizuar pajisje të tilla si një laptop, një aparat kafeje, një frigorifer të vogël apo edhe një projektor filmi. Ky është një shembull tjetër se si teknologjia inovative e zhvilluar nga inxhinierët e Kia për EV3 mund të përmirësojë përvojat e klientëve në çdo udhëtim.

Kia planifikon të prezantojë një model me të gjitha rrotat aktive (AWD) si dhe një model GT, duke zgjeruar gamën e zgjedhjes për klientët përtej modeleve aktuale me dy rrota aktive (2WD).

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Kopjo link
E mëparshme Të gjitha makinat elektrike Volvo do të ndërtohen në bazë të një sistemi të vetëm teknologjik në të ardhmen
Tjetra iPhone 16 nuk do të përfshijë më stickers në kuti

Rrjete sociale

27.5kFollowersFollow
2.8kNdjekesSubscribe
75.3kFollowersFollow
Happy App
airhelp airhelp
banner

Lajmet e fundit

Galaxy Buds 4 do të vijnë me një dizajn të ri dhe një shërbim që ju ndihmon të gjeni smartphone-in tuaj
Tech
21 Nëntor, 2025
Google Pixel 10 arrin të shpërndajë foto me përdoruesit e iPhone përmes AirDrop
Uncategorized
21 Nëntor, 2025
Google prezanton modelin më të ri gjenerues të imazheve, Nano Banana Pro
Tech
21 Nëntor, 2025
Si ta përmirësoni pastrimin dhe efikasitetin energjetik të pianurës
Tech
20 Nëntor, 2025

Artikuj të ngjashëm

Cars

Fiat Chrysler krijon taksitë e para autonome në Kinë

11 Shkurt, 2020
Cars

Muzika që dëgjojmë në makinë mund të influencojë dramatikisht autonominë e makinave elektrike

9 Prill, 2022
Cars

Tesla hyn në bisedime me Michelin për të përdorur gomat pa ajër në makinat e saj

26 Qershor, 2024
Cars

Timoni i Tesla Model Y shkëputet ndërkohë që drejtuesi po udhëtonte me makinën e tij vetëm 1 javë pasi e kishte blerë

1 Shkurt, 2023

Rreth nesh

Themeluar në vitin 2018, Geek Room i dedikohet teknologjisë dhe të apasionuarve pas saj përmes informacioneve në kohë reale dhe videove rreth risive më të reja. Me mbi 100 mijë ndjekës në rrjete sociale, mbi 1500 artikuj të publikuar në vit, mbi 360 video të prodhuara në vit dhe mbi 10 evente ndërkomëbetare të ndjekura në vit, Geek Room përfaqëson sot median lider në Shqipëri në fushën e teknologjisë. Lidhu me stafin tonë përmes emailit në: [email protected]
Për mundësi bashkëpunimi, na shkruani në: [email protected]

Editorial Staff:

Brenton Bënja (Editor in chief)
Bekim Haveriku
Xhonald Mamo
Franci Brahollari

Na gjeni:

© 2025 Geek Room te gjitha te drejtat e rezervuara. Developed by MIMS
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?