Duke përdorur këtë faqe, ju pranoni politikat e privatësisë
Accept
Geek RoomGeek RoomGeek Room
  • Home
  • Tech
    TechShfaq me shume
    Kina krijon një rrjet AI të shtrirë përgjatë 55,000 km që funksionon si një superkompjuter masiv
    12 Dhjetor, 2025
    Google prezanton “Disco”, mjetin e ri AI që shndërron tabelat e browser në aplikacione
    12 Dhjetor, 2025
    CEO i kompanisë kineze të robotëve humanoid lejon robotin ta shkelmojë për të bindur publikun
    11 Dhjetor, 2025
    ChatGPT përdor aplikacionet e Adobe për të edituar fotot dhe PDF tuaja falas
    11 Dhjetor, 2025
    Hakerët manipulojnë ChatGPT, Grok dhe Google për të ndihmuar në shpërndarjen e malware
    11 Dhjetor, 2025
  • Mobile
    MobileShfaq me shume
    Honor do të nisë prodhimin në masë të Robot Phone në gjysmën e parë të 2026
    9 Dhjetor, 2025
    Google dhe Apple bashkëpunojnë për ta bërë procesin e kalimit ndërmjet Android-iPhone sa më të lehtë
    9 Dhjetor, 2025
    Justin Bieber përfaqëson shumë përdorues të iPhone me ankesën rreth dizajnit të shërbimit të diktimit
    8 Dhjetor, 2025
    Njihuni me smartphone-in më të ri të palosshëm Samsung Galaxy Z TriFold
    2 Dhjetor, 2025
    Poco prezanton smartphone-in flagship me material “xhins” në pjesën e pasme
    28 Nëntor, 2025
  • Apps
    AppsShfaq me shume
    Miliona fëmijë dhe adoleshentë humbin aksesin në llogaritë e tyre të rrjeteve sociale pas ndalimit nga qeveria australiane
    10 Dhjetor, 2025
    Facebook ridizenjohet për t’u dukur më i ngjashëm me Instagram
    10 Dhjetor, 2025
    Elon Musk ndalon Komisionin Evropian të bëjë reklama në X pas gjobës €120 milionë
    10 Dhjetor, 2025
    Apple prezanton aplikacionet më të mira në App Store për vitin 2025
    9 Dhjetor, 2025
    YouTube prezanton një version të ngjashëm me Spotify Wrapped për video
    4 Dhjetor, 2025
  • Science
    ScienceShfaq me shume
    Disa kërpudha në Çernobil po pësojnë mutacione që i lejojnë të ushqehen nga radioaktiviteti
    5 Dhjetor, 2025
    Shkencëtarët krijojnë materialin tekstil më të errët në botë, që përthith 99.87% të dritës
    5 Dhjetor, 2025
    Mbetjet e kafesë të transformuara në beton ulin emëtimet e karbonit me 26%
    29 Nëntor, 2025
    Studimi arrin në përfundimin se shikimi i videove të shkurtra lidhet me një shëndet mendor të përkeqësuar
    27 Nëntor, 2025
    Shkencëtarët krijojnë një motor kërkimi për kodin gjenetik, si një “Google për ADN”
    24 Nëntor, 2025
  • Gaming
    GamingShfaq me shume
    Nintendo përgatitet për blerjen e Bandai Namco Studio
    28 Nëntor, 2025
    Ubisoft prezanton një lojë të re të fuqizuar nga AI gjenerative
    25 Nëntor, 2025
    The Game Awards prezanton video-lojërat e nominuara për vitin 2025
    18 Nëntor, 2025
    Red Dead Redmption vjen në PS5, Xbox, iOS dhe Android
    15 Nëntor, 2025
    Sony prezantoi një monitor për PlayStation me shpejtësi rifreskimi 240Hz dhe karikues për levën DualSense
    12 Nëntor, 2025
  • Cars
    CarsShfaq me shume
    Kia prezanton vizionin e së ardhmes me “konceptin e artë”
    6 Dhjetor, 2025
    Volvo XC40: Makina perfekte për familjen tuaj, tani vjen me një seggiolino falas!
    5 Dhjetor, 2025
    Norvegjia vendos një rekord të ri në përdorimin e makinave elektrike, përbëjnë pothuajse 100% të regjistrimeve në nëntor
    4 Dhjetor, 2025
    Njihuni me SUV-in më të ri hibrid Lynk & Co 08
    28 Nëntor, 2025
    Gemini AI do të jetë qendra e re e partneritetit mes McLaren dhe Google
    20 Nëntor, 2025
  • Entertainment
    EntertainmentShfaq me shume
    Në qytetin e Bernës ju mund të notoni për të shkuar në punë ose shtëpi
    12 Dhjetor, 2025
    Studimi tregon se lëngu i portokallit ndikon pozitivisht në mijëra gjene të qelizave imune
    5 Dhjetor, 2025
    Ajri i ndotur “mund të çojë dëm” stërvitjen në palestër
    5 Dhjetor, 2025
    Studimi tregon se fëmijët me prindër striktë kanë më tepër shance të zhvillojnë shenja të depresionit
    5 Dhjetor, 2025
    14-vjecari fiton çmimin pas krijimit të origamit që mund të mbajë një peshë 10,000 herë më të madhe se pesha e saj
    4 Dhjetor, 2025
Search
Duke lexuar: Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Njoftim Shfaq me shume
Font ResizerAa
Geek RoomGeek Room
Font ResizerAa
  • Tech
  • Mobile
  • Apps
  • Science
  • Gaming
  • Cars
  • Entertainment
Search
  • Home
  • Tech
  • Mobile
  • Entertainment
  • Apps
  • Gaming
  • Cars
  • Science
Geek Room > Cars > Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Cars

Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë

Last updated: 15 Shtator, 2024 12:06 pm
Ndaj
10 Min lexim

Kur Kia zbuloi EV3 në maj të këtij viti, kompania shfaqi një automjet që do ta bënte lëvizjen e lehtë, të qëndrueshme dhe më të aksesueshme. Për të përmbushur këtë angazhim, SUV-i i ri kompakt tërësisht elektrik i Kia-s përmban teknologji lider në industri, një autonomi drejtimi WLTP deri në 600 km dhe aftësi karikimi të shpejtë.

Përzierja e atributeve që sjellin ndryshime të rëndësishme në EV3 do të thotë që klientët nuk kanë pse të shqetësohen për të bërë kalimin nga një makinë me motor me djegie të brendshme në një automjet elektrik. Teknologjia pioniere e parë në botë qëndron në zemër të EV3, me inxhinierët e Kia që sigurojnë që këto risi të sjellin përfitime të vërteta për pasagjerët e EV3.

Inovacionet i-Pedal

Kia ka evoluar teknologjinë e saj të frenimit rigjenerues për EV3 me sistemet e saj të përmirësuara i-Pedal 3.0 dhe Smart Regenerative 3.0. Këto teknologji e çojnë konceptin e drejtimit me një pedale në nivelin tjetër për të ofruar kënaqësi dhe efikasitet më të madh.

Teknologjia më e fundit i-Pedal 3.0 i ofron shoferit shumë më tepër fleksibilitet dhe kontroll duke ndarë nivelin e frenimit rigjenerues nga funksioni i kontrollit të ndalimit të plotë. Drejtimi i plotë me një pedale tani mund të përdoret në të gjitha mënyrat e frenimit rigjenerues, ndërsa i-Pedal 3.0 mund të përdoret si një opsion dhe në ecjen mbrapsht dhe gjithashtu do të kujtojë nivelin e zgjedhur më parë dhe kur automjeti të fiket.

Nivelet e frenimit rigjenerues ndahen në 4 nivele nga 0 në 3, me frenimin më fortë në Nivelin 3, ideal për drejtim në trafik të rënduar start-stop, ku drejtuesit mund të kenë nevojë të ngadalësojnë shpejt makinën.

Niveli 2 siguron pak më pak forcë frenimi, e cila është ideale në një rrugë me kthesa gjarpëruese, duke u mundësuar shoferëve të përfshihen vërtet me përvojën e drejtimit duke ngadalësuar SUV-in pa probleme në kthesat pa prekur pedalin e frenave.

Në një udhëtim të gjatë në autostradë, drejtuesit e mjeteve mund të preferojnë nivelin 1 apo edhe nivelin 0, të cilat ofrojnë ngadalësim më të fokusuar në rehati.

Teknologji inteligjente për drejtim pa asnjë stres

Kia EV3 është makina e parë që përmban teknologjinë Smart Regenerative System 3.0 të Hyundai Motor Group. Ky sistem inteligjent i siguron shoferit një pilot dixhital që mund të skanojë rrugën përpara dhe t’i përgjigjet situatave me reagime të shpejta. Kur shoferi lëshon pedalin e gazit, sistemi përdor sensorë për të zbuluar distancën nga automjeti përpara dhe informacionin e navigimit për të ngadalësuar automatikisht në një shpejtësi të sigurt, nëse është e nevojshme.

Kur EV3 i afrohet një kthese të ngushtë, një ngadalësuesi shpejtësie ose një rrethrrotullimi, makina do të ngadalësojë automatikisht shpejtësinë e duhur, duke e bërë drejtimin e makinës më të relaksuar, efikase dhe të sigurt. Smart Regenerative System 3.0 mund të lehtësojë stresin e drejtuesve në një qendër të ngarkuar dhe të panjohur të qytetit.

Autonomi dhe aerodinamikë e avancuar

Inxhinierët e Kia besojnë në zhvillimin e teknologjisë për të krijuar një botë më të mirë dhe më të qëndrueshme. Por ata gjithashtu e dinë se disa njerëz – veçanërisht ata të rinj në lëvizjen elektrike – ende shqetësohen për autonominë e makinës elektrike. Kjo është arsyeja pse ekipi i zhvillimit bëri përpjekje të mëdha për të siguruar që EV3 të jetë një nga EV-të më mbresëlënëse dhe më frymëzuese për t’u drejtuar.

Shumë faktorë mund të ndikojnë në autonominë e drejtimit tërësisht elektrik të një automjeti, por ai që figuron më së shumti në mendjet e klientëve është ende bateria. Si rezultat, inxhinierët e Kia-s e kanë pajisur EV3 me baterinë më të madhe në klasën e saj. Njësia e gjeneratës së katërt 81,4 kWh gjithashtu krenohet me rreth 22% densitet më të lartë energjie krahasuar me Niro EV, i cili ndan të njëjtën arkitekturë 400V dhe ofron një autonomi të plotë elektrike më të mirën në klasën e saj prej 600 km (standard WLTP).

U shpenzuan orë të pafundme në tunelin e erës për të përmirësuar performancën aerodinamike të EV3, duke përfshirë detajet si format e optimizuara të gomave të SUV-së dhe format e përmirësuara të pjesës së pasme të makinës.

I kombinuar me profilet e optimizuara të dritave të përparme dhe parakolpit, zvogëluesit e boshllëqeve të gomave, një dizajn të optimizuar të harkut të rrotave, një kënd më të cekët të spoilerit të çatisë dhe formë aerodinamike në kapakun e pasëm të prapakolpit, EV3 lëviz pa probleme me një koeficient rezistence prej vetëm 0.26 Cd.

Efikasitet në bord

Ndërsa EV3 është i mbushur me teknologji për të nxjerrë distancën maksimale nga çdo karikim baterie, mënyra se si pronarët e drejtojnë makinën mund të bëjë një ndryshim të madh gjithashtu. Kjo është arsyeja pse Kia e ka bërë të lehtë arritjen e kësaj me teknologjinë e saj “Driving Range Guide”.

E vendosur në grupin e instrumenteve, Driving Range Guide është i lehtë për t’u kuptuar me një shikim. Ai shfaq autonominë maksimale dhe minimale të drejtimit që mund të arrihet në varësi të stilit të drejtimit dhe një autonomi të vlerësuar bazuar në mënyrën e kaluar të drejtimit.

Kur EV3 drejtohet me efikasitet, një matës i gjelbër në grupin e informacionit shkon drejt pikës maksimale. Nëse potenciali i efikasitetit të makinës nuk maksimizohet, ky matës kthehet në portokalli dhe shfaq një autonomi të reduktuar. Ky ekran në kohë reale inkurajon shoferët të shijojnë një përvojë më efikase të drejtimit.

Drejtim efikas në të gjitha kushtet atmosferike

Gjatë zhvillimit të EV3, dizenjuesit dhe inxhinierët e Kia nuk e harruan kurrë misionin e tyre për ta bërë SUV kompakt tërësisht elektrik më të aksesueshëm për më shumë njerëz. Kjo nënkuptonte të mendohej për të gjitha rastet e mundshme të përdorimit dhe të testohej teknologjia ultra e avancuar e EV3 në disa nga vendet më të vështira të imagjinueshme në planet, si Arjeplog brenda Rrethit Arktik në Suedi.

EV3 është automjeti i parë në botë që vendos një sistem të dyfishtë të përthithjes së nxehtësisë, duke i mundësuar atij të riciklojë nxehtësinë e gjeneruar jo vetëm nga automjeti, por edhe ajri i jashtëm për të optimizuar efikasitetin. Teknologjia e avancuar e pompës së nxehtësisë së EV përmirëson ndjeshëm aftësinë e saj për të mbrojtur performancën e baterisë dhe për të karikuar shpejt në mot të ftohtë.

Falë prezantimit të një shtrese unike ngrohëse me efikasitet të lartë termik dhe softuerit të karikimit në temperatura të ulëta, pronarët e EV3 shpenzojnë shumë më pak kohë duke pritur që automjeti i tyre të karikohet.

Bateria e EV3 është gjithashtu e pajisur me një sistem ftohjeje të lëngshme, i cili përdoret gjatë karikimit për të optimizuar menaxhimin termik të baterisë dhe për të rritur shpejtësinë e karikimit. Koha e karikimit të shpejtë të EV3 është deri në 12 minuta më e shpejtë se Niro EV, duke mundësuar karikimin nga 10 në 80% të kapacitetit në 31 minuta (modeli Long Range, nën karikimin e shpejtë 350 kW).

Teknologji e avancuar

Hapësira e gjerë brenda EV3 ofron një mjedis të bollshëm që pasagjerët që të kënaqen kur udhëtojnë ose të pushojnë kur automjeti është i parkuar. Veçoritë e fundit të lidhjes u mundësojnë atyre të përfshihen me botën dixhitale në mënyra më gjithëpërfshirëse se kurrë më parë.

Kia është prodhuesi i parë që sjell karikimin Vehicle-to-Load (V2L) në segmentin kompakt EV SUV. Kjo veçori i mundëson makinës të fuqizojë pajisjet e jashtme dhe lejon klientët të maksimizojnë aksesin e EV3.

Edhe kur nuk keni akses në rrjet, pronarët mund të përdorin EV3 për të karikuar dhe fuqizuar pajisje të tilla si një laptop, një aparat kafeje, një frigorifer të vogël apo edhe një projektor filmi. Ky është një shembull tjetër se si teknologjia inovative e zhvilluar nga inxhinierët e Kia për EV3 mund të përmirësojë përvojat e klientëve në çdo udhëtim.

Kia planifikon të prezantojë një model me të gjitha rrotat aktive (AWD) si dhe një model GT, duke zgjeruar gamën e zgjedhjes për klientët përtej modeleve aktuale me dy rrota aktive (2WD).

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Kopjo link
E mëparshme Të gjitha makinat elektrike Volvo do të ndërtohen në bazë të një sistemi të vetëm teknologjik në të ardhmen
Tjetra iPhone 16 nuk do të përfshijë më stickers në kuti

Rrjete sociale

27.5kFollowersFollow
2.8kNdjekesSubscribe
75.3kFollowersFollow
jaguar
airhelp airhelp
banner

Lajmet e fundit

Kina krijon një rrjet AI të shtrirë përgjatë 55,000 km që funksionon si një superkompjuter masiv
Tech
12 Dhjetor, 2025
Në qytetin e Bernës ju mund të notoni për të shkuar në punë ose shtëpi
Entertainment
12 Dhjetor, 2025
Google prezanton “Disco”, mjetin e ri AI që shndërron tabelat e browser në aplikacione
Tech
12 Dhjetor, 2025
CEO i kompanisë kineze të robotëve humanoid lejon robotin ta shkelmojë për të bindur publikun
Tech
11 Dhjetor, 2025

Artikuj të ngjashëm

Cars

Pininfarina dhe Morgan prezantojnë makinën e re kabriole me kabinë druri të gdhendur

18 Maj, 2024
Cars

Versioni GT i Mustang Mach-E fillon nga $59,900

28 Prill, 2021
Mobile

Polstar sapo ka prezantuar smartphone-in e ri që shoqëron makinat elektrike të kompanisë

26 Prill, 2024
Cars

Një Tesla përplaset me një avion privat $3.5 milionë ndërkohë që aktivizohet në modalitetin “Smart Summon”

23 Prill, 2022

Rreth nesh

Themeluar në vitin 2018, Geek Room i dedikohet teknologjisë dhe të apasionuarve pas saj përmes informacioneve në kohë reale dhe videove rreth risive më të reja. Me mbi 100 mijë ndjekës në rrjete sociale, mbi 1500 artikuj të publikuar në vit, mbi 360 video të prodhuara në vit dhe mbi 10 evente ndërkomëbetare të ndjekura në vit, Geek Room përfaqëson sot median lider në Shqipëri në fushën e teknologjisë. Lidhu me stafin tonë përmes emailit në: info@geekroom.al
Për mundësi bashkëpunimi, na shkruani në: marketing@geekroom.al

Editorial Staff:

Brenton Bënja (Editor in chief)
Bekim Haveriku
Xhonald Mamo
Franci Brahollari

Na gjeni:

© 2025 Geek Room te gjitha te drejtat e rezervuara. Developed by MIMS
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?