Duke përdorur këtë faqe, ju pranoni politikat e privatësisë
Accept
Geek RoomGeek RoomGeek Room
  • Home
  • Tech
    TechShfaq me shume
    Andreas Wil Gerdes & Lumjana Shehu sjellin frymën e re të nomadizmit digjital në AllWeb Tirana!
    31 Tetor, 2025
    Google Labs sjell Pomelli, shërbimin AI që krijon reklama falas për biznesin tuaj
    30 Tetor, 2025
    Barbara Slade Jagodić & Diego Pisa folës në AllWeb, dy perspektiva të ndryshme që takohen tek një ide: njerëzit janë në qendër të transformimit digjital!
    30 Tetor, 2025
    Ripple suporton T-Blocks për tokenizimin e projekteve në Evropën Juglindore
    29 Tetor, 2025
    Si Vodafone Albania e ktheu filozofinë “Pyet një herë” në standard shërbimi 
    Sponsorizuar nga
    vodafone.alvodafone.al
  • Mobile
    MobileShfaq me shume
    Apple Pay vjen në Shqipëri
    29 Tetor, 2025
    Nëse dëshironi të ulni kohën e shpenzuar para telefonit, përdorni këtë kasë mbrojtëse
    28 Tetor, 2025
    OnePlus 15 prezantohet në Kinë me bateri 7,300 mAh dhe shpejtësi rifreskimi 165Hz
    28 Tetor, 2025
    Ja se çfarë duhet të bëni për të ruajtur ngjyrën origjinale të Cosmic Orange iPhone 17 Pro
    25 Tetor, 2025
    Apple ndalon prodhimin e njësive të reja të iPhone Air pas performancës jo të mirë në shitje
    24 Tetor, 2025
  • Apps
    AppsShfaq me shume
    Nuk keni mundësi të udhëtoni? Përdorni këtë aplikacion për të përgatitur fotografi me AI nga “pushimet imagjinare”
    28 Tetor, 2025
    Instagram do të ofrojë shërbimin “Watch History” ku mund të gjeni Reels të fundit që keni parë
    25 Tetor, 2025
    Instagram sjell ikona të veçanta të aplikacionit, por vetëm për adoleshentët
    24 Tetor, 2025
    YouTube po prezanton një shërbim për të ndaluar përhapjen e deepfakes
    22 Tetor, 2025
    Instagram po përditëson ndërfaqjen e përdoruesit
    21 Tetor, 2025
  • Science
    ScienceShfaq me shume
    Studiuesit pretendojnë se kanë mundësuar komunikimin midis 2 personave të cilët po shikonin ëndrra
    19 Tetor, 2025
    Femrat kanë një risk gjenetik më të lartë për zhvillimin e depresionit
    13 Tetor, 2025
    SpotitEarly trajnon qentë dhe AI për të nuhatur format më të shpeshta të kancerit
    11 Tetor, 2025
    Çmimi Nobel në Mjekësi shkon për 3 shkencëtarët që bënë zbulime të rëndësishme rreth sistemit imunitar
    8 Tetor, 2025
    Çmimi Nobel në fizikë ndahet midis 3 personave për punën e tyre në mekanikën kuantike
    8 Tetor, 2025
  • Gaming
    GamingShfaq me shume
    Sony prezanton një version të ri të PS5 Pro lehtësisht të përmirësuar
    22 Tetor, 2025
    Studimi zbulon se mosha mesatare e një “gamer” është 41 vjeç, ndërkohë që 41% e tyre janë femra
    11 Tetor, 2025
    Sony konfirmon se PS6 do të prezantohet brenda “disa vitesh”
    11 Tetor, 2025
    Zbulohet lista e lojërave të nominuara në Yugo Game Awards 2025, me SCUM, Blacksmith Master dhe The King si më të nominuarit
    7 Tetor, 2025
    Microsoft do të prezantojë një plan falas me reklama të Xbox Cloud Gaming
    5 Tetor, 2025
  • Cars
    CarsShfaq me shume
    Kia Sportage 2026 me stilin futurist dhe inteligjencë artificiale, mbërrin në Shqipëri
    28 Tetor, 2025
    Mercedes-Benz prezanton makinën me një bojë super të hollë fotovoltaike
    23 Tetor, 2025
    Rripi i sigurimit multi adaptiv i Volvo vlerësohet si një nga Shpikjet më të Mira të 2025 nga TIME
    21 Tetor, 2025
    Inxhinieri organizon “DDoS-in e parë në botë ndaj makinave autonome”, mbledh 50 makina në një rrugë pa krye
    16 Tetor, 2025
    Ja përse makinat elektrike preferohen më shumë nga meshkujt
    15 Tetor, 2025
  • Entertainment
    EntertainmentShfaq me shume
    NVIDIA nis testimin e GPU të fuqishme në hapësirë duke u përgatitur për të ardhmen e AI
    25 Tetor, 2025
    Netflix, Amazon dhe Apple interesohen për të blerë Warner Bros. Discovery
    24 Tetor, 2025
    Ish-punonjësi i Apple, Sam Sung, ndryshoi emrin e tij për të shmangur vëmendjen e padëshiruar
    24 Tetor, 2025
    NASA konfirmon se Toka do të ketë 2 Hëna deri në 2083
    23 Tetor, 2025
    Kaido Kukk & Anja Nikolovska folës në AllWeb: Kur financat dhe kreativiteti bashkohen për të krijuar inovacion
    23 Tetor, 2025
Search
Duke lexuar: Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Njoftim Shfaq me shume
Font ResizerAa
Geek RoomGeek Room
Font ResizerAa
  • Tech
  • Mobile
  • Apps
  • Science
  • Gaming
  • Cars
  • Entertainment
Search
  • Home
  • Tech
  • Mobile
  • Entertainment
  • Apps
  • Gaming
  • Cars
  • Science
Geek Room > Cars > Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë
Cars

Njihuni me Kia EV3: një lëvizshmëri e qëndrueshme, e thjeshtëzuar dhe më e aksesueshme se kurrë më parë

Last updated: 15 Shtator, 2024 12:06 pm
Ndaj
10 Min lexim

Kur Kia zbuloi EV3 në maj të këtij viti, kompania shfaqi një automjet që do ta bënte lëvizjen e lehtë, të qëndrueshme dhe më të aksesueshme. Për të përmbushur këtë angazhim, SUV-i i ri kompakt tërësisht elektrik i Kia-s përmban teknologji lider në industri, një autonomi drejtimi WLTP deri në 600 km dhe aftësi karikimi të shpejtë.

Përzierja e atributeve që sjellin ndryshime të rëndësishme në EV3 do të thotë që klientët nuk kanë pse të shqetësohen për të bërë kalimin nga një makinë me motor me djegie të brendshme në një automjet elektrik. Teknologjia pioniere e parë në botë qëndron në zemër të EV3, me inxhinierët e Kia që sigurojnë që këto risi të sjellin përfitime të vërteta për pasagjerët e EV3.

Inovacionet i-Pedal

Kia ka evoluar teknologjinë e saj të frenimit rigjenerues për EV3 me sistemet e saj të përmirësuara i-Pedal 3.0 dhe Smart Regenerative 3.0. Këto teknologji e çojnë konceptin e drejtimit me një pedale në nivelin tjetër për të ofruar kënaqësi dhe efikasitet më të madh.

Teknologjia më e fundit i-Pedal 3.0 i ofron shoferit shumë më tepër fleksibilitet dhe kontroll duke ndarë nivelin e frenimit rigjenerues nga funksioni i kontrollit të ndalimit të plotë. Drejtimi i plotë me një pedale tani mund të përdoret në të gjitha mënyrat e frenimit rigjenerues, ndërsa i-Pedal 3.0 mund të përdoret si një opsion dhe në ecjen mbrapsht dhe gjithashtu do të kujtojë nivelin e zgjedhur më parë dhe kur automjeti të fiket.

Nivelet e frenimit rigjenerues ndahen në 4 nivele nga 0 në 3, me frenimin më fortë në Nivelin 3, ideal për drejtim në trafik të rënduar start-stop, ku drejtuesit mund të kenë nevojë të ngadalësojnë shpejt makinën.

Niveli 2 siguron pak më pak forcë frenimi, e cila është ideale në një rrugë me kthesa gjarpëruese, duke u mundësuar shoferëve të përfshihen vërtet me përvojën e drejtimit duke ngadalësuar SUV-in pa probleme në kthesat pa prekur pedalin e frenave.

Në një udhëtim të gjatë në autostradë, drejtuesit e mjeteve mund të preferojnë nivelin 1 apo edhe nivelin 0, të cilat ofrojnë ngadalësim më të fokusuar në rehati.

Teknologji inteligjente për drejtim pa asnjë stres

Kia EV3 është makina e parë që përmban teknologjinë Smart Regenerative System 3.0 të Hyundai Motor Group. Ky sistem inteligjent i siguron shoferit një pilot dixhital që mund të skanojë rrugën përpara dhe t’i përgjigjet situatave me reagime të shpejta. Kur shoferi lëshon pedalin e gazit, sistemi përdor sensorë për të zbuluar distancën nga automjeti përpara dhe informacionin e navigimit për të ngadalësuar automatikisht në një shpejtësi të sigurt, nëse është e nevojshme.

Kur EV3 i afrohet një kthese të ngushtë, një ngadalësuesi shpejtësie ose një rrethrrotullimi, makina do të ngadalësojë automatikisht shpejtësinë e duhur, duke e bërë drejtimin e makinës më të relaksuar, efikase dhe të sigurt. Smart Regenerative System 3.0 mund të lehtësojë stresin e drejtuesve në një qendër të ngarkuar dhe të panjohur të qytetit.

Autonomi dhe aerodinamikë e avancuar

Inxhinierët e Kia besojnë në zhvillimin e teknologjisë për të krijuar një botë më të mirë dhe më të qëndrueshme. Por ata gjithashtu e dinë se disa njerëz – veçanërisht ata të rinj në lëvizjen elektrike – ende shqetësohen për autonominë e makinës elektrike. Kjo është arsyeja pse ekipi i zhvillimit bëri përpjekje të mëdha për të siguruar që EV3 të jetë një nga EV-të më mbresëlënëse dhe më frymëzuese për t’u drejtuar.

Shumë faktorë mund të ndikojnë në autonominë e drejtimit tërësisht elektrik të një automjeti, por ai që figuron më së shumti në mendjet e klientëve është ende bateria. Si rezultat, inxhinierët e Kia-s e kanë pajisur EV3 me baterinë më të madhe në klasën e saj. Njësia e gjeneratës së katërt 81,4 kWh gjithashtu krenohet me rreth 22% densitet më të lartë energjie krahasuar me Niro EV, i cili ndan të njëjtën arkitekturë 400V dhe ofron një autonomi të plotë elektrike më të mirën në klasën e saj prej 600 km (standard WLTP).

U shpenzuan orë të pafundme në tunelin e erës për të përmirësuar performancën aerodinamike të EV3, duke përfshirë detajet si format e optimizuara të gomave të SUV-së dhe format e përmirësuara të pjesës së pasme të makinës.

I kombinuar me profilet e optimizuara të dritave të përparme dhe parakolpit, zvogëluesit e boshllëqeve të gomave, një dizajn të optimizuar të harkut të rrotave, një kënd më të cekët të spoilerit të çatisë dhe formë aerodinamike në kapakun e pasëm të prapakolpit, EV3 lëviz pa probleme me një koeficient rezistence prej vetëm 0.26 Cd.

Efikasitet në bord

Ndërsa EV3 është i mbushur me teknologji për të nxjerrë distancën maksimale nga çdo karikim baterie, mënyra se si pronarët e drejtojnë makinën mund të bëjë një ndryshim të madh gjithashtu. Kjo është arsyeja pse Kia e ka bërë të lehtë arritjen e kësaj me teknologjinë e saj “Driving Range Guide”.

E vendosur në grupin e instrumenteve, Driving Range Guide është i lehtë për t’u kuptuar me një shikim. Ai shfaq autonominë maksimale dhe minimale të drejtimit që mund të arrihet në varësi të stilit të drejtimit dhe një autonomi të vlerësuar bazuar në mënyrën e kaluar të drejtimit.

Kur EV3 drejtohet me efikasitet, një matës i gjelbër në grupin e informacionit shkon drejt pikës maksimale. Nëse potenciali i efikasitetit të makinës nuk maksimizohet, ky matës kthehet në portokalli dhe shfaq një autonomi të reduktuar. Ky ekran në kohë reale inkurajon shoferët të shijojnë një përvojë më efikase të drejtimit.

Drejtim efikas në të gjitha kushtet atmosferike

Gjatë zhvillimit të EV3, dizenjuesit dhe inxhinierët e Kia nuk e harruan kurrë misionin e tyre për ta bërë SUV kompakt tërësisht elektrik më të aksesueshëm për më shumë njerëz. Kjo nënkuptonte të mendohej për të gjitha rastet e mundshme të përdorimit dhe të testohej teknologjia ultra e avancuar e EV3 në disa nga vendet më të vështira të imagjinueshme në planet, si Arjeplog brenda Rrethit Arktik në Suedi.

EV3 është automjeti i parë në botë që vendos një sistem të dyfishtë të përthithjes së nxehtësisë, duke i mundësuar atij të riciklojë nxehtësinë e gjeneruar jo vetëm nga automjeti, por edhe ajri i jashtëm për të optimizuar efikasitetin. Teknologjia e avancuar e pompës së nxehtësisë së EV përmirëson ndjeshëm aftësinë e saj për të mbrojtur performancën e baterisë dhe për të karikuar shpejt në mot të ftohtë.

Falë prezantimit të një shtrese unike ngrohëse me efikasitet të lartë termik dhe softuerit të karikimit në temperatura të ulëta, pronarët e EV3 shpenzojnë shumë më pak kohë duke pritur që automjeti i tyre të karikohet.

Bateria e EV3 është gjithashtu e pajisur me një sistem ftohjeje të lëngshme, i cili përdoret gjatë karikimit për të optimizuar menaxhimin termik të baterisë dhe për të rritur shpejtësinë e karikimit. Koha e karikimit të shpejtë të EV3 është deri në 12 minuta më e shpejtë se Niro EV, duke mundësuar karikimin nga 10 në 80% të kapacitetit në 31 minuta (modeli Long Range, nën karikimin e shpejtë 350 kW).

Teknologji e avancuar

Hapësira e gjerë brenda EV3 ofron një mjedis të bollshëm që pasagjerët që të kënaqen kur udhëtojnë ose të pushojnë kur automjeti është i parkuar. Veçoritë e fundit të lidhjes u mundësojnë atyre të përfshihen me botën dixhitale në mënyra më gjithëpërfshirëse se kurrë më parë.

Kia është prodhuesi i parë që sjell karikimin Vehicle-to-Load (V2L) në segmentin kompakt EV SUV. Kjo veçori i mundëson makinës të fuqizojë pajisjet e jashtme dhe lejon klientët të maksimizojnë aksesin e EV3.

Edhe kur nuk keni akses në rrjet, pronarët mund të përdorin EV3 për të karikuar dhe fuqizuar pajisje të tilla si një laptop, një aparat kafeje, një frigorifer të vogël apo edhe një projektor filmi. Ky është një shembull tjetër se si teknologjia inovative e zhvilluar nga inxhinierët e Kia për EV3 mund të përmirësojë përvojat e klientëve në çdo udhëtim.

Kia planifikon të prezantojë një model me të gjitha rrotat aktive (AWD) si dhe një model GT, duke zgjeruar gamën e zgjedhjes për klientët përtej modeleve aktuale me dy rrota aktive (2WD).

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp Kopjo link
E mëparshme Të gjitha makinat elektrike Volvo do të ndërtohen në bazë të një sistemi të vetëm teknologjik në të ardhmen
Tjetra iPhone 16 nuk do të përfshijë më stickers në kuti

Rrjete sociale

27.5kFollowersFollow
2.8kNdjekesSubscribe
75.3kFollowersFollow
Happy App
airhelp airhelp
Allweb
banner

Lajmet e fundit

Andreas Wil Gerdes & Lumjana Shehu sjellin frymën e re të nomadizmit digjital në AllWeb Tirana!
Tech
31 Tetor, 2025
Google Labs sjell Pomelli, shërbimin AI që krijon reklama falas për biznesin tuaj
Tech
30 Tetor, 2025
Barbara Slade Jagodić & Diego Pisa folës në AllWeb, dy perspektiva të ndryshme që takohen tek një ide: njerëzit janë në qendër të transformimit digjital!
Tech
30 Tetor, 2025
Apple Pay vjen në Shqipëri
Mobile
29 Tetor, 2025

Artikuj të ngjashëm

Cars

Ky Mercedes Benz nuk ecën vetem drejt por edhe anash

28 Shtator, 2020
Cars

Lamborghini prezanton logon e re

29 Mars, 2024
Cars

GITEX 2024: Policia e Abu Dhabi prezanton automjetin që patrullon rrugët në mënyrë autonome

19 Tetor, 2024
Cars

Kjo është makina e re tërësisht elektrike Volvo ES90

25 Mars, 2025

Rreth nesh

Themeluar në vitin 2018, Geek Room i dedikohet teknologjisë dhe të apasionuarve pas saj përmes informacioneve në kohë reale dhe videove rreth risive më të reja. Me mbi 100 mijë ndjekës në rrjete sociale, mbi 1500 artikuj të publikuar në vit, mbi 360 video të prodhuara në vit dhe mbi 10 evente ndërkomëbetare të ndjekura në vit, Geek Room përfaqëson sot median lider në Shqipëri në fushën e teknologjisë. Lidhu me stafin tonë përmes emailit në: [email protected]
Për mundësi bashkëpunimi, na shkruani në: [email protected]

Editorial Staff:

Brenton Bënja (Editor in chief)
Bekim Haveriku
Xhonald Mamo
Franci Brahollari

Na gjeni:

© 2025 Geek Room te gjitha te drejtat e rezervuara. Developed by MIMS
adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?