Yahoo Japan, kompania që menaxhon aplikacionin e njohur të mesazheve dhe rrjeteve sociale Line, ka bërë të detyrueshëm përdorimin e inteligjencës artificiale për 11,000 punonjësit e saj. Sipas PC Watch, punonjësit duhet të përdorin AI për detyra të zakonshme si kërkimi, krijimi dokumenteve dhe takimet — aktivitete që zënë rreth 30% të kohës së tyre të punës.
Megjithëse ky vendim nuk zëvendëson punonjësit me AI, ngrit shqetësime për pritshmëritë në të ardhmen. Kompania synon të dyfishojë produktivitetin deri në vitin 2028, por nuk është e qartë çfarë ndodh nëse ky objektiv nuk arrihet.
Yahoo Japan përdor tashmë mjetin e saj të brendshëm AI, të quajtur SeekAI, për funksione të tilla si rimbursimet dhe krijimin e modeleve të komandave. Kompania planifikon gjithashtu ta zgjerojë përdorimin e AI për editimin e dokumenteve, menaxhimin e komunikimeve, organizimin e axhendave të takimeve dhe mbajtjen e procesverbaleve.
Edhe pse përdorimi i AI për të kryer detyra të lodhshme dhe që marrin kohë mund të duket tërheqës, studimet e fundit tregojnë se ajo mund të ulë produktivitetin. Një shembull i fundit tregon se zhvilluesit me përvojë morën 19% më shumë kohë për të përfunduar detyrat kur përdorën mjete AI. Studime të tjera kanë treguar se AI mund të ulë efikasitetin dhe kënaqësinë në punë, veçanërisht kur përdoret për të zvogëluar ekipet dhe rritur prodhimin.
Në Amazon, disa punonjës raportuan se kërkesat e drejtuara nga AI i shndërruan punët e tyre në procese stresuese, të lodhshme dhe pa kreativitet. Edhe punonjës të call centers janë ankuar se mjetet ndihmëse të AI shpesh krijojnë më shumë probleme sesa zgjidhje.
Politika e Yahoo Japan pasqyron atë të kompanive si Shopify, ku CEO i saj ka bërë të ditur se përdorimi i AI është tashmë një pritshmëri bazë për çdo punonjës.