Tesla ka arritur një marrëveshje të re të madhe për furnizimin me bateri, por këtë herë jo për makinat elektrike. Sipas raportit të Korea Economic Daily, kompania ka nënshkruar një kontratë me Samsung SDI me vlerë rreth $2.1 miliardë për një periudhë trevjeçare. Bateritë nuk do të përdoren për automjetet e Tesla, por për biznesin e saj të sistemeve të ruajtjes së energjisë (ESS) – konkretisht për produktet Megapack dhe ndoshta Powerwall.
Ky është bashkëpunimi i parë i madh midis Samsung SDI dhe Tesla, pas viteve të tëra negociatash që më parë ishin përqendruar në prodhimin e qelizave 4680, formati inovativ i baterive i zhvilluar nga vetë Tesla. Këtë herë, marrëveshja fokusohet në qeliza LFP (litium-hekur-fosfat), të cilat përdoren gjerësisht për ruajtjen stacionare të energjisë për shkak të kostos më të ulët dhe qëndrueshmërisë më të lartë.

Samsung SDI ka deklaruar se “asgjë nuk është finalizuar ende”, ndërsa Tesla nuk ka dhënë koment. Marrëveshja vjen pas një tjetër kontrate të ngjashme që Tesla nënshkroi me LG Energy Solution për furnizim me bateri LFP, pjesë e përpjekjeve për të diversifikuar burimet për shkak të tarifave ndaj produkteve kineze nga CATL dhe BYD, që aktualisht janë furnizuesit kryesorë të saj.
Tesla po punon gjithashtu për të ndërtuar kapacitetet e veta të prodhimit të qelizave LFP në SHBA, për të reduktuar varësinë nga Kina.
Ky zhvillim është një sinjal pozitiv për biznesin e energjisë së Tesla, i cili ka shënuar rritje të fortë edhe pse segmenti i automjeteve elektrike është përballur me rënie. Divizioni i energjisë mbetet i vetmi ku kompania është realisht e kufizuar nga furnizimi, jo nga kërkesa.

