Një SUV i ri luksoz tërësisht elektrik nga Volvo do të vijë në treg vitin e ardhshëm për të konkurruar me Model Y më të shitur të Tesla.
Volvo po i bashkohet tregut të SUV elektrike luksoze me modelin e ri EX60 që do të dalë në treg vitin e ardhshëm dhe ne në Geek Room do t’ju njoftojmë menjëherë me informacionet më të fundit. EX60 i ri do të rivalizojë modelet premium nga Tesla, Porsche, BMW dhe Mercedes-Benz. Si një nga prodhuesit e parë të vjetër të automjeteve që u angazhua për një të ardhme tërësisht elektrike, Volvo po i sheh rezultatet. Kompania vendosi një rekord të ri shitjesh në tre muajt e parë të vitit me kërkesën në rritje për modelet e saj elektrike. Automjetet plotësisht elektrike zënë tashmë mbi 40% të shitjeve në 19 tregje.
Volvo EX60 do të lançohet si SUV-i më i fundit elektrik luksoz
Volvo duket se do të mbajë të njëjtin ritëm vitin e ardhshëm me EX60 të ri që pritet të debutojë si një alternativë tërësisht elektrike e versionit hibrid XC60 Recharge. EV i ri do të konkurrojë kundër SUV-ve premium si Tesla Model Y, Porsche Macan EV dhe Mercedes-Benz EQC. Ai do të vendoset midis EX40 dhe EX90 në linjën e zgjeruar të Volvos EV.
SUV i ri elektrik do të bazohet në platformën më të madhe të EX90, e cila mund të përfshijë bateri me kapacitet deri në 100 kWh. Erik Severinson, zyrtari kryesor i produkteve dhe strategjisë në Volvo Cars, e quan atë një “evolucion të platformës së zhvilluar nga Volvo“.
Volvo EX60 pritet të ruajë elementët e rinj të dizajnit të kompanisë, si fenerët e tij Thor Hammer LED si dhe zgarën e mbyllur. Të paktën një gjë mbetet mister. Volvo nuk konfirmoi nëse EX60 do të përfshijë LIDAR të avancuar si EX90.
Megjithatë, Severinson tha se marka po eksploron “lloje të ndryshme sensorësh në vazhdim“. EX60 do të ketë një paketë të re baterish “strukturore“, të ngjashme me BYD dhe Tesla. Dizajni çon në “përmirësimin e densitetit të energjisë” dhe “përcjellshmërisë së madhe“. Sipas raportit, EX60 mund të ketë deri në 640 km autonomi WLTP.
EX90, me një bateri 107 kWh, ofron deri në 580 km. Megjithatë, EX60 pritet të ketë një bateri më të vogël, më të lehtë me densitet të përmirësuar të energjisë. Volvo është duke lëvizur për të përdorur një dysheme të poshtme më të përqëndruar për EX60, një koncept i përdorur nga Tesla, NIO, XPeng dhe të tjerë. Sipas Volvo, dizajni i ri i dyshemesë peshon 15 deri në 20% më pak se një ekuivalent tradicional.
Metoda do të rrisë gjithashtu hapësirën e bagazhit ndërkohë që përshpejton kohën e prodhimit. Ne mund të shohim prezantimin e Volvo EX60 në fund të vitit, me çmimet dhe specifikat që vijnë në një datë të mëvonshme.