Komisioni Evropian pritet të heqë dorë nga planet për një ndalim efektiv të makinave të reja me motorë me djegie të brendshme nga viti 2035, sipas deklaratave të një ligjvënësi të lartë të BE-së. Ky zhvillim do të përbënte një fitore të madhe për Gjermaninë, e cila ka ushtruar presion të vazhdueshëm për të mbrojtur industrinë e saj automobilistike.
Manfred Ëeber, president i Partisë Popullore Evropiane (EPP), partia më e madhe në Parlamentin Evropian, deklaroi se Komisioni do të propozojë heqjen e ndalimit dhe zëvendësimin e tij me një objektiv alternativ: ulje 90% të emetimeve të CO₂ për flotat e prodhuesve të automjeteve nga viti 2035. Sipas tij, arritja e objektivave klimatike duhet t’i lihet tregut dhe konsumatorëve, jo të diktohet përmes ndalimeve strikte.

Plani fillestar për ndalimin e motorëve me djegie ishte një shtyllë kryesore e strategjisë së dekarbonizimit të BE-së dhe synonte të përshpejtonte kalimin drejt automjeteve elektrike. Megjithatë, lobimi intensiv nga Gjermania dhe prodhuesit e saj, të shqetësuar nga konkurrenca në rritje nga Kina dhe presioni ekonomik, ka çuar drejt rishikimit të politikës. Reagimi i tregjeve ishte i menjëhershëm, me aksionet e prodhuesve evropianë të makinave që u rritën ndjeshëm.
Jo të gjithë janë dakord me këtë kthesë. Volvo Cars dhe kompani të tjera që kanë investuar fort në elektrifikim e kanë kritikuar ndryshimin, duke paralajmëruar se ai minon besimin në rregullat afatgjata të BE-së. Nga ana tjetër, kancelari gjerman Friedrich Merz theksoi se automjetet elektrike mbeten rruga kryesore drejt neutralitetit klimatik, por shtoi se duhet të ketë hapje edhe ndaj teknologjive të tjera, si karburantet sintetike.
Komisioni Evropian pritet të japë njoftimin zyrtar më 16 dhjetor.

