Programet “bug bounty” tërheqin inxhinierët më të talentuar në fushën e sigurisë kibernetike, të cilët zbulojnë dobësi në softuer për njohje apo shpërblime nga kompanitë e mëdha teknologjike. Por Dylan, tani 17 vjeç, hyri në këtë botë që në moshën 13-vjeçare. Zbulimi i tij i parë madhor—një dobësi kritike në Microsoft Teams—detyroi Microsoft të ndryshonte rregullat e programit, duke lejuar edhe adoleshentë të marrin pjesë.
Interesi i Dylan për kodimin filloi me platformën Scratch, përpara se të kalonte në HTML dhe gjuhë më të avancuara. Që në klasën e pestë analizonte kodet e platformave edukative, shpesh herë dhe duke u ndëshkuar pasi zhbllokonte lojërat pa përfunduar ende detyrat e shtëpisë. Ky kuriozitet e çoi drejt një pasioni më të thellë për dobësitë e sistemeve.
Gjatë izolimit nga COVID-19, ai gjeti një mënyrë për të krijuar takime në Teams përmes Outlook, edhe pse shkolla e kishte ndaluar. Microsoft e përgëzoi për ndihmën ndaj shokëve në kohë izolimi. Zbulimi më i rëndësishëm ishte një dobësi që lejonte kontroll të plotë mbi grupet në Teams, të cilën e raportoi në mënyrë të përgjegjshme.

Kontributet e tij bënë që Microsoft të zgjerojë rregullat e pjesëmarrjes dhe fushëveprimin e programit. Dylan vazhdoi të raportojë rregullisht, përfshirë një dobësi në Authenticator Broker që fillimisht u refuzua, por më pas u pranua falë përshkrimit teknik të tij.
I përfshirë në listën “Most Valuable Researcher” të Microsoft në 2022 dhe 2024, ai zuri vendin e tretë në konkursin Zero Day Quest në 2025. Megjithë sfidat si mosmarrëveshje teknike dhe probleme shëndetësore, ai qëndroi i përkushtuar, duke dorëzuar 20 raporte vetëm verën e kaluar.
Dylan e sheh sigurinë kibernetike si pasion dhe mundësi karriere, dhe shpreson të marrë pjesë në konferenca ndërkombëtare në të ardhmen.