Vodafone dhe Microsoft Corp. njoftuan të martën krijimin e një partneriteti të ri strategjik 10-vjeçar, i cili shfrytëzon pikat e tyre të forta përkatëse në ofrimin e platformave dixhitale të shkallëzuara për më shumë se 300 milionë biznese, organizata të sektorit publik dhe konsumatorë në të gjithë Evropën dhe Afrikën.
Nëpërmjet partneritetit, kompanitë do të bashkëpunojnë për të transformuar përvojën e klientit të Vodafone duke përdorur AI gjeneruese të Microsoft; përmirësuar platformën kryesore të menaxhimit të lidhjes IoT të Vodafone; zhvilluar shërbime të reja dixhitale dhe financiare për bizneset, veçanërisht SME-të në të gjithë Evropën dhe Afrikën; si dhe të rishikojë strategjinë e saj globale të qendrës së të dhënave në cloud.
Vodafone do të investojë 1.5 miliardë dollarë gjatë 10 viteve të ardhshme në cloud dhe shërbime të inteligjencës artificiale të përqendruara te klientët, të zhvilluara në bashkëpunim me Microsoft. Gjithashtu Microsoft do të përdorë shërbimet e lidhjes fikse dhe celulare të Vodafone.
Microsoft synon gjithashtu të investojë në platformën e menaxhuar të ndërlidhjes IoT të Vodafone, e cila do të bëhet një biznes i veçantë, i pavarur deri në prill 2024. Kompania e re do të tërheqë partnerë dhe klientë të rinj, duke nxitur rritjen e aplikimit dhe duke zgjeruar platformën për të lidhur midis tyre sa më shumë pajisje, automjete dhe makineri.
Shërbimet dixhitale të krijuara nga partneriteti i ri do të përdorin teknologjinë më të fundit gjeneruese të AI për të ofruar një përvojë shumë të personalizuar dhe të diferencuar të klientit nëpër kanale të shumta. Ato do të ndërtohen mbi politikat e paanshme dhe etike të privatësisë dhe sigurisë sipas kuadrit të vendosur të Vodafone për një inteligjencë artificiale përgjegjëse.
Margherita Della Valle, shefe ekzekutive e Vodafone Group, tha: “Sot, Vodafone ka bërë një angazhim të guximshëm për të ardhmen dixhitale të Evropës dhe Afrikës. Ky partneritet unik strategjik me Microsoft do të përshpejtojë transformimin dixhital të klientëve tanë të biznesit, veçanërisht të kompanive të vogla dhe të mesme, dhe do të rrisë cilësinë e përvojës së klientit për konsumatorët.”
Kompanitë kanë identifikuar pesë fusha kyçe të bashkëpunimit:
- AI gjeneruese: Për të rritur kënaqësinë e klientit, kompanitë do të aplikojnë fuqinë e Microsoft Azure OpenAI për të ofruar përvoja në kohë reale, proaktive dhe të hiperpersonalizuara në të gjitha pikat e kontaktit të klientëve Vodafone, duke përfshirë asistentin e tij dixhital TOBi
- Përmirësimi i IoT: Microsoft synon të investojë në platformën e re, të pavarur globale të Internet of Things (IoT) të Vodafone, e cila lidh 175 milionë pajisje dhe platforma në mbarë botën
- Përshpejtimi dixhital i Afrikës: Microsoft synon të ndihmojë në zgjerimin e mëtejshëm të M-Pesa, tashmë platforma më e madhe financiarisht e teknologjisë në Afrikë, duke e marrë atë në Azure dhe duke mundësuar lëshimin e aplikacioneve të reja vendase në cloud.
- Rritja e ndërmarrjes: Vodafone do të zgjerojë angazhimin e saj për shpërndarjen e shërbimeve të Microsoft, duke përfshirë Microsoft Azure, zgjidhjet e sigurisë dhe ofertat moderne të punës si Microsoft Teams Phone Mobile, si pjesë e strategjisë së saj për t’u bërë platforma lider në Evropë për biznesin.
- Transformimi në cloud: Vodafone do të përshpejtojë transformimin e saj drejt cloud duke modernizuar qendrat e saj të të dhënave në Microsoft Azure.