OpenAI ka arritur të sigurojë të ardhura vjetore prej $10 miliardë, më pak se tre vjet pas lançimit të chatbot-it të saj shumë të përdorur, ChatGPT. Kjo shumë përfshin të ardhurat nga produktet për konsumatorë, ofertat për biznese dhe përdorimi i API-së, por përjashton të ardhurat nga licencimi për Microsoft dhe marrëveshjet e mëdha.
Krahasuar me vitin e kaluar, kur këto të ardhura ishin rreth $5.5 miliardë, rritja është shumë e shpejtë. Megjithatë, për të arritur këtë ritëm rritjeje, OpenAI ka shpenzuar shumë: kompania humbi rreth $5 miliardë gjatë vitit të kaluar.
OpenAI synon të arrijë $125 miliardë të ardhura deri në vitin 2029, sipas një burimi të njohur me çështjen, që preferoi të mbetej anonim për shkak të ndjeshmërisë së informacionit. Këto synime për të ardhurat u raportuan fillimisht nga The Information.

Performanca e re financiare i jep më shumë kontekst vlerësimit të jashtëzakonshëm të kompanisë. Në mars, OpenAI përfundoi një raund financimi prej $40 miliardë— marrëveshja më e madhe e financimit privat ndonjëherë në sektorin e teknologjisë. Me këto të dhëna, kompania vlerësohet rreth 30 herë më shumë se të ardhurat e saj, gjë që tregon për pritshmëri të larta rritjeje nga investitorët e saj më të mëdhenj. Mbështetësit kryesorë përfshijnë Microsoft, SoftBank, Coatue, Altimeter, Thrive dhe të tjerë.
OpenAI u bë e njohur me lançimin e ChatGPT për konsumatorët në fund të vitit 2022 dhe filloi të ofrojë produkte për biznese në vitin pasardhës. Deri në fund të marsit 2025, kompania raportoi 500 milionë përdorues aktivë në javë dhe njoftoi se kishte arritur 3 milionë përdorues në planin e biznesit me pagesë — një rritje nga dy milionë që kishte raportuar në shkurt.