Arçelik, kompania mëmë e Beko dhe Grundig, ka vendosur të sfidojë modelin tradicional të qëndrueshmërisë. Gjatë deklaratës së tij për shtyp në IFA Berlin në datën 2 shtator, CEO i Arçelik, Hakan Bulgurlu do t’i bëjë thirrje të gjithë drejtuesve të kompanive të ndryshme që kanë një impakt në ndotjen e ambientit.
Qëllimi i deklaratës së tij është rithemelimi i mënyrave të reja se si kompanitë mendojnë dhe bashkëpunojnë me mjedisin. Duke u fokusuar në nocionin “Njerëz më të pasur në një planet më të varfër”, ai do të eksplorojë idenë se disa nga zgjidhjet e prezantuara nga industritë e ndryshme, në vend që të ulin ndotjen e tyre në planet do të çojnë në një rritje të kërkesës dhe konsumit, duke çuar kështu në një dëmtim akoma më të madh të ambientit.
Arçelik ka më tepër se 40,000 punonjës në të gjithë botën, operacione globale duke përfshirë këtu dhe zyrat e shitjes dhe marketingut në 52 shtete të ndryshme dhe 12 marka (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko).
Geek Room dhe Neptun do të jenë të pranishëm këtë vit në eventin më të madh të teknologjisë në Evropë. Mos humbisni asnjë produkt të ri, mjafton të na ndiqni në Instagram në datat 2-4 shtator.