Gjigandi kinez Alibaba ka vendosur të bashkëpunojë me startupin e quajtur Space Epoch për të testuar transportimin e mallrave përmes raketave, gjë që do të shkurtojë ndjeshëm kohën e transportit.
Projekti është ende në fazat e hershme të testimit dhe Space Epoch synon të zhvillojë një raketë që mund të transportojë deri në dhjetë tonë ngarkesë në një kontejner 120 metër kub, tha kompania në një njoftim të postuar në llogarinë e saj zyrtare në rrjetet sociale WeChat.
Space Epoch me qendër në Pekin po kërkon të përdorë raketën e saj ‘Yuanxing-1’, e cila përfundoi testet e ndezjes dhe rikuperimit në det të hapur vitin e kaluar. Kompania do të kryejë teste të shpërndarjes së ngarkesave nëpërmjet raketave në të ardhmen e afërt, duke theksuar se arritja e qëllimeve të saj nuk do të jetë e lehtë në afat të shkurtër.
Presidenti Xi Jinping ka bërë thirrje për zgjerimin e industrive strategjike, duke përfshirë sektorin komercial të hapësirës, që konsiderohet kyç për ndërtimin e yjësive të satelitëve për komunikim, sensorë në distancë dhe navigim. Vitin e kaluar u kryen 17 lançime komerciale, ku njëri prej tyre dështoi, dhe një rekord i ri prej 67 lançimesh orbitale nga Kina.
Në 2022 u kryen vetëm 10 lançime komerciale, duke përfshirë dy dështime. Space Epoch siguroi $27.70 milionë në raundin e tretë të financimit nëntorin e kaluar.