Një studim i ri nga Entertainment Software Association (ESA) rrëzon stereotipin e vjetër se lojërat janë vetëm për të rinjtë dhe meshkujt. Sipas raportit “Power of Play”, që përfshiu 24,216 pjesëmarrës nga 21 vende në 6 kontinente, mosha mesatare e lojtarëve është 41 vjeç, ndërsa ndarja gjinore është pothuajse e barabartë – 51% meshkuj dhe 48% femra.
Të dhënat tregojnë se lojërat janë bërë pjesë e përditshmërisë për të gjitha grupmoshat dhe nuk përfaqësojnë më vetëm një hobi të brezit të ri. Arsyeja kryesore pse njerëzit luajnë mbetet argëtimi (66%), e ndjekur nga çlirimi nga stresi dhe relaksimi (58%) dhe stimulimi mendor (45%). Këto shifra tregojnë se lojërat shihen gjithnjë e më shumë si një mënyrë për t’u çlodhur dhe për të mbajtur mendjen aktive, jo thjesht për konkurrencë apo adrenalinë.
Në aspektin e përfitimeve, 81% e të anketuarve thanë se lojërat ofrojnë stimulim mendor, ndërsa 80% përmendën çlirimin nga stresi. Për më tepër, 72% i shohin si një mënyrë për të përballuar sfidat e përditshme, 71% si mjet për të krijuar miqësi të reja, dhe 70% thanë se ndihmojnë në uljen e ankthit. Po ashtu, 64% besojnë se lojërat i ndihmojnë të ndihen më pak të izoluar duke i lidhur me të tjerët online.
Ndër lojtarët 16–35 vjeç, 67% thanë se kanë njohur një mik të ngushtë ose partner përmes lojërave. Për më tepër, gati gjysma e pjesëmarrësve amerikanë besojnë se lojërat përmirësojnë marrëdhënien prind-fëmijë, duke kundërshtuar idenë e vjetër se fëmijët largohen nga familja për shkak të videolojërave. Studimi tregon se sot lojërat janë një urë lidhëse sociale dhe emocionale që bashkon breza e kultura të ndryshme.