PlayStation feston 30-vjetorin e tij dhe Sony ka zgjedhur një mënyrë të veçantë për ta kujtuar këtë moment: me një libër fotografik luksoz kushtuar historisë së platformës. I titulluar “PlayStation: The First 30 Years”, ky botim premton të ofrojë një pamje të rrallë të prototipeve të papublikuara më parë, skica konceptuale dhe modele dizajni që kanë formësuar zhvillimin e harduerit të Sony Interactive Entertainment.
Libri vjen në dy versione: edicioni standard kushton $125, ndërsa ai deluxe arrin në $325. Sipas botuesit britanik Read-Only Memory, edicioni i veçantë përfshin një kuti prezantimi premium dhe printime ekskluzive. Për më tepër, janë prodhuar vetëm 1,994 kopje, në nder të vitit 1994 kur debutoi PlayStation i parë. Edicioni deluxe po shitet me shpejtësi dhe pothuajse është ezauruar vetëm dy orë pas publikimit. Të dy versionet do të dërgohen në pranverën e vitit 2026.




Isabelle Tomatis, zëvendëspresidente e marketingut global në Sony, e ka përshkruar librin si një artikull të çmuar koleksionistësh, i destinuar për të tërhequr vëmendjen e fansave të pasionuar. Përveç librit, Sony ka njoftuar edhe një bashkëpunim me Reebok, duke lançuar tre palë atlete në bashkëpunim këtë tetor.

Megjithatë, reagimet nuk kanë qenë të gjitha pozitive. Disa fansa në rrjetet sociale e kanë pritur me skepticizëm mënyrën si kompania po feston një moment historik kaq të rëndësishëm. Komentet variojnë nga ironia se “për atë çmim libri duhet të luajë edhe vetë lojëra”, deri tek kritika se Sony po lë pas trashëgiminë e lojërave ikonike për të shitur ribërje të titujve ekzistues si The Last of Us.
Pavarësisht kritikave, është e qartë se Sony po synon të shfrytëzojë nostalgjinë dhe kulturën e koleksionimit për të shënuar një moment kyç në historinë e PlayStation, duke u dhuruar fansave një copëz të rrallë nga trashëgimia e tij.