Një lajm i keq vjen për LinkedIn në Evropë, ku rrjeti social në pronësi të Microsoft-it është qortuar dhe gjobitur me €310 milionë për shkelje të privatësisë në lidhje me biznesin e tij të reklamave të personalizuara.
Dënimet administrative janë lëshuar nga Komisioni për Mbrojtjen e të Dhënave të Irlandës (DPC) sipas Rregullores së Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave të Bashkimit Evropian (GDPR). Rregullatori gjeti një sërë shkeljesh, duke përfshirë shkelje të ligjshmërisë, drejtësisë dhe transparencës së përpunimit të të dhënave të tij në këtë fushë.
GDPR kërkon që përdorimi i informacionit të njerëzve të ketë një bazë të duhur ligjore. Në këtë rast, arsyetimet në të cilat LinkedIn ishte mbështetur për të drejtuar biznesin e saj të reklamave të personalizuara, rezultuan të pavlefshme. Kompania gjithashtu nuk i informoi siç duhet përdoruesit për përdorimin e informacionit të tyre, sipas vendimit të DPC.
LinkedIn kishte kërkuar të pretendonte baza ligjore të bazuara në “pëlqim” – “interesat legjitime” dhe “nevoja kontraktuale” për përpunimin e informacionit të njerëzve – kur merren drejtpërdrejt dhe/ose nga palë të treta – për të gjurmuar dhe profilizuar përdoruesit e tij për reklamat. Megjithatë, DPC zbuloi se asnjë nuk ishte e vlefshme.
LinkedIn gjithashtu dështoi në përputhje me parimet e GDPR të transparencës dhe drejtësisë. Duke komentuar në një deklaratë, nënkomisioneri i DPC-së Graham Doyle tha: “Ligjshmëria e përpunimit është një aspekt themelor i ligjit për mbrojtjen e të dhënave dhe përpunimi i të dhënave personale pa një bazë të përshtatshme ligjore është një shkelje e qartë dhe serioze e të drejtës themelore të subjekteve të të dhënave për mbrojtjen e të dhënave.”
Kjo është një ndër 10 gjobat më të mëdha të vendosura nga GDPR. Dhe ndërsa kjo nuk është hera e parë që LinkedIn goditet për shkelje rajonale të mbrojtjes së të dhënave, sigurisht që është sanksioni më i rëndësishëm i tij deri më sot.