Bateritë në automjetet e vjetra elektrike Nissan Leaf po marrin një jetë të re si burime portative të energjisë që mund të përdoren për të karikuar pajisjet në lëvizje ose për të dhënë energji emergjente në raste fatkeqësie.
Prodhuesi japonez i automjeteve Nissan Motor Co. ka shitur më shumë se 650,000 automjete elektrike Leaf. Bateritë e tyre shpesh mbajnë një kapacitet karikimi më të gjatë se jetëgjatësia e makinës. Prandaj Nissan ka menduar që këto bateri t’i shndërrojë në një burim të ri portative energjie, dhe këto produkte janë krijuar në bashkëpunim me JVCKenwood Corp dhe 4R Energy Corp., një kompani në bashkëpronësi nga Nissan dhe Sumitomo Corp. e cila prodhon automjete ekologjike dhe sisteme të ruajtjes së energjisë.
Burimi i energjisë prej 14,4 kilogramësh shitet për $1,170 në Japoni. Çdo Leaf përdor 48 module baterish, ndërkohë që bateritë portative përmbajnë vetëm dy module. Zyrtarët e Nissan-it thanë se po testojnë bateritë në Leafs pasi pronarët e tyre të ndalojnë drejtimin e tyre dhe të ripërdorin ato që mund të mbajnë ende një karikim.
Bateritë e makinave elektrike përdorin metale të shtrenjta, të rralla dhe lëndë të tjera të para, dhe prodhimi i tyre prodhon gazra karboni, kështu që ripërdorimi i tyre për qëllime të tjera ndihmon qëndrueshmërinë klimatike. Balakumar Balasingam, një profesor i asociuar i inxhinierisë elektrike dhe kompjuterike në Universitetin e Windsor, i cili nuk është i përfshirë në projektin Nissan, tha se bateritë nuk mund të përdoren më për të drejtuar makina elektrike kur kapaciteti i tyre i karikimit bie nën 80%, por ende mund të përdoren të përdoret për qëllime të tjera.
“Bateritë EV në pension kanë potencial të madh në aplikimet e ruajtjes së energjisë,” tha ai. “Pa një zgjidhje të tillë, miliarda paketa baterish EV do të prodhohen dhe më pas do të riciklohen para kohe në dekadën e ardhshme. Ky do të jetë një problem për qëndrueshmërinë.”