Tesla vazhdon të gjejë mënyra efikase që ulin kostot e prodhimit të automjeteve. Në fakt, në mbledhjen e tyre të fitimeve, Tesla njoftoi se kostoja e tyre e mallrave (COG) tani është më e ulëta që kanë qenë ndonjëherë.
Një ditë më parë, Tesla përfundoi Cybertunnel, një tunel nëntokësor që kalon nën një autostradë, duke e bërë më të lehtë dërgimin e Cybertrucks në vendqëndrimin e tyre, dhe tani ata po përfshijnë FSD (full self driving) në këtë proces. Tesla njoftoi se automjetet e prodhuara rishtazi në fabrikën e saj në Fremont tani lëvizin në mënyrë autonome nga fundi i linjës së prodhimit në pjesën e logjistikës, ku ato përgatiten për dorëzim. Kjo përsëri rrit efikasitetin dhe ul kostot e automjetit.
Tesla nuk po përdor vetëm FSD për këtë. Për herë të parë jashtë testimit dhe ngjarjes Robotaxi, Tesla po përdor FSD të pambikëqyrur. Ndërsa FSD e pambikëqyrur nuk është ende gati për përdorim të gjerë publik, Tesla e ka zbatuar atë në një mjedis të kontrolluar në pronën private. Pa ndërhyrjen njerëzore, automjetet ecin në një rrugë 2 km nga fabrika e Fremont deri në korsitë e tyre të përcaktuara të vendqëndrimit.
Kjo i lejon Tesla-s të përsosë softuerin në një mjedis të botës reale duke shmangur pengesat rregullatore që zbatohen për rrugët publike. Një pengesë që Tesla duhej të kapërcente ishte kalibrimi i kamerave.
Automjetet zakonisht duhet të drejtohen për 30-40 km në rrugë të shënuara qartë në mënyrë që kamerat të kalibrohen. Vetëm pasi të përfundojë ky proces, FSD bëhet i disponueshëm për shoferin. Kjo do të thoshte që pronarët e rinj nuk ishin në gjendje të përjetonin FSD menjëherë pas dorëzimit dhe në vend të kësaj zakonisht duhej të prisnin një ose dy ditë përpara se të përfundonte kalibrimi.
Megjithatë, Tesla tani kalibron kamerat në fabrikë me metoda të reja në mënyrë që automjeti të mos ketë nevojë të kalojë disa kilometra përpara se FSD të jetë gati.