Shtatë kompani në tregun automobilistik po krijojnë rrjetin e tyre të karikimit për të sfiduar atë të Tesla Superchargers të Elon Musk.
BMW, General Motors, Honda, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz dhe Stellantis njoftuan se do kanë arritur një marrëveshje të mërkurën që synon të mbulojë Amerikën e Veriut me mijëra stacione karikimi të shpejtë. Ata shpresojnë se ky veprim do ta bëjë karikimin e EV më të përshtatshëm dhe do të bëjë që njerëzit të tërhiqen më tepër nga makinat elektrike.
Koalicioni i markave synon të instalojë 30,000 stacione karikimi të shpejtë, më shumë se sa ka aktualisht Tesla. Tesla ka instaluar rreth 22,000 stacione Supercharger në rajon.
Electrify America, kompania e karikimit e krijuar nga Volkswagen si pjesë e skandalit Dieselgate, është kompania e radhës më e madhe me 3,592 stacione. Prodhuesit e automjeteve nuk specifikuan se sa kohë do të zgjasë ndërtimi i rrjetit, por thanë se stacionet e para janë planifikuar të hapen në verën e vitit 2024.
Shumica e pronarëve aktualë të automjeteve elektrike e karikojnë makinën e tyre në shtëpi, dhe tarifimi publik do të jetë thelbësor për marrjen e blerësve të rinj – veçanërisht ata që jetojnë në ndërtesa pa parkim privat.
Tesla ka shpenzuar mbi një dekadë duke ndërtuar një rrjet të gjerë stacionesh karikimi posaçërisht për pronarët e saj. Dhe ai rrjet, i cili historikisht i lejoi vetëm pronarët e Tesla të karikonin mjetet e tyre, ka qenë një nxitës i madh i shitjeve të Tesla. Megjithatë kohët e fundit Tesla ka lejuar që në këto stacione të karikohen dhe makina nga kompanitë e tjera. Karikuesit e Tesla janë të njohur për besueshmërinë dhe lehtësinë e përdorimit.
Duket sikur rrjeti i planifikuar i karikimit synon të imitojë disa nga gjërat që Tesla i ka bërë siç duhet dhe të shtojë disa lehtësi të tjera. Prodhuesit e automjeteve thanë se rrjeti i tyre do t’i lejojë pronarët të rezervojnë pika karikimi, të planifikojnë rrugë me ndalesa karikimi dhe të paguajnë për karikimin vetëm duke u futur në prizë. Stacionet do të përfshijnë gjithashtu tenda shiu kudo që të jetë e mundur, diçka që mungon në shumicën e vendeve aktuale. Stacionet do të ofrojnë të dy prizat kryesore të karikimit: standardin CCS që kanë përdorur shumica e prodhuesve të automjeteve, së bashku me prizën NACS të Tesla-s që po fiton popullaritet në industri.