Pas shpalljes së planeve fillestare dy vjet më parë, Formula E më në fund është gati të vendosë stacionet e saj të karikimit të shpejtë në një garë zyrtare.
Në Jeddah E-Prix në Arabinë Saudite këtë fundjavë do të debutojë Pit Boost, një ndalesë e detyrueshme 34 sekondash që do të shtojë 10% energji (3,85 kWh) me një karikim prej 30 sekondash. Jo më shumë se dy anëtarë të ekipit mund të punojnë me makinën gjatë këtij procesi, me një të tretë të dedikuar për ndalimin dhe lëshimin e makinës me sinjale vizuale për shoferin.
Pit Boost është i pavarur nga Attack Mode, një rritje e fuqisë së makinës në garë të cilën Formula E e ka përdorur në gara prej vitesh për të rritur aspektet strategjike të ngjarjeve të saj. Attack Mode aktualisht përdoret dy herë gjatë çdo E-Prix kur një shofer aktivizon energjinë e shtuar duke ngarë mbi një zonë të caktuar të pistës. Kjo zonë është zakonisht jashtë linjës kryesore të garave, kështu që shoferët zakonisht sakrifikojnë pozicionin për të aktivizuar Attack Mode.
![](https://mediacdn.fiaformulae.com/original/m24038_Spacesuit-Media-Adam-Pigott-442357.jpg)
Nuk ka dyshim që Pit Boost do t’u japë skuadrave një tjetër element të madh për të menaxhuar. Kështu skuadrat duhet të menaxhojnë jo vetëm pit-stops, por duhet të marrin parasysh edhe faktin që kërkon 34 sekonda. Kjo është një kohë shumë e gjatë në garat e makinave, veçanërisht kur krahasohet me një ndalesë nën 3 sekonda në F1.
Formula E nuk ka pasur pit stops për 7 vite.
Në ato kohë, shoferët duhej të ndërronin makina gjatë garave për të arritur në fund të një E-Prix. Teknologjia e baterive EV përparoi deri në atë pikë sa nuk nevojitej më një ndryshim i vështirë. Që nga ajo kohë, një ndalim në pistë në mes të garës u bë vetëm për të ndryshuar një gomë ose për të rregulluar dëmtimet në trup.
Këtë fundjavë do të ketë dy gara me dy gara në Jeddah, por Formula E planifikon të përdorë Pit Boost vetëm në E-Prix të së premtes. Nëse gjithçka shkon mirë, Formula E shpreson të bëjë të njëjtën gjë në ngjarje të tjera të dyfishta këtë sezon. Ato janë planifikuar për në Monako, Tokio, Shangai, Berlin dhe Londër.